Warhammer Online: elhalasztva!„Érdekes év áll az EA Mythic mögött, egy év, tele új kihívásokkal, lehetőségekkel, és persze HÁBORÚVAL (megjegyzés: az eredeti szövegben itt WAR szerepel, ami magát a játékot is jelenti - ]{.)! Figyeltük, ahogy a Warhammer Online a világ egyik legjobban várt MMORPG-jévé válik, ahogy a sajtó magasztalja, hírnevet szerez a közösségben, és ahogy lelkes támogatásban részesül partnereinktől és Games Workshop-beli barátainktól. Boldogan mondhatom, hogy a játék életre keltésének folyamata jól halad itt, az EA Mythicnél. Ám most fontos híreink vannak, melyeket veletek, a WAR közösségével akarunk elsőként megosztani.

Úgy döntöttünk, hogy a játék kiadásának dátumát az USA-ban és Európában 2008 elejére halasztjuk (Ázsiáról később lesz döntés). Mióta megvásárolt minket az EA (2006 júniusában - ]{.), fantasztikus fejlesztési lehetőségekhez jutottunk, és elhatároztuk, hogy ezt teljes mértékben kihasználjuk. Ehhez viszont több hónapra van szükségünk, hogy a lehető legjobb MMORPG-t elkészíthessük.

Mostanára befejeztük az első fajpáros - Dwarf és Greenskin – munkálatainak nagy részét, és a csapat most a másik kettőt - Empire, Chaos - építi. Ezek az új zónák valóban odavágnak, a team fantasztikus munkát végzett, hogy a háború és a Warhammer hangulatát egybegyúrja ezeken a területeken. E két utóbbi páros megtestesíti azt, melyet megálmodtam akkor, amikor úgy döntöttünk, a GW partnerei leszünk.

Warhammer Online: elhalasztva!Azonban, ahogy visszanéztünk a Dwarf és Greenskin párosra, ezt már nem mondhattuk el. Bár ezek a területek jók voltak, nem kiemelkedőek és nagyszerűek. Mi mindig azt mondtuk, hogy a WAR kiváló lesz, és nem érhetjük be kevesebbel. Ezért aztán a csapat visszatért az első két fajhoz, és egy alapos felülvizsgálatba kezdett. Új ötleteket építettek be, és mindazt, amit az elmúlt kilenc hónapban megtanultunk. A kizárólag csiszolásra fordított idő máris meglátszik. A Dwarf és Greenskin zónákban most több háború, több Warhammer van, és sokkal több abból, ami a játékot kiváló teheti.

A fejlesztési idő kitolásával a piacra dobás előtt jó pár ilyen alapos átvizsgálást végrehajthatunk, hogy biztos legyen: a WAR minden területe hasznot húz a folyamatban lévő fejlesztésből. Az EA teljesen támogatja a döntésünk, és 100%-ban mögöttünk áll. Mind hiszünk benne, hogy a WAR lesz a következő nagy MMORPG, és az, hogy az EA családjába tartozunk, megadja nekünk a szükséges időt ahhoz, hogy ez így legyen. Az EA folyamatos elkötelezettsége a minőséggel szemben arra ösztönöz minket és más EA stúdiókat, hogy most és a jövőben kiváló játékokat készítsünk.

A kiadás elhalasztása valószínűleg nem az a hír, amit hallani szerettetek volna. A végén azonban türelmeteket egy igazán következő generációs MMORPG-vel fogjuk jutalmazni, mely büszkévé teszi a GW-t, itt az EA-nál mindannyiunkat felvillanyoz, és legfőképpen amelytől Ti, játékosok oly boldogok lesztek, mint egy Black Orc a csatában. Csak egyetlen esélyt kaptunk egy sikeres piaci megjelenésre, és ezt az egyet szeretnénk áthajítani Altdorf falai fölött."