A Warhammer: Vermintide 2 idén márciusban került a boltokba, és kifejezetten erősen nyitott. Alig öt hét alatt elment belőle egymillió darab, ami már csak azért is szép teljesítmény, mert a játék egyelőre csak PC-re jelent meg. Mivel azonban a tervek szerint a konzolos verzió is megérkezik még idén, a Fatshark emberei arról beszéltek, hogy milyen hatással van a két kiadás egymásra.

warhammer-vermintide-2-01.jpg

 

A játék producere, Robert Bäckström, például arra hívta fel a figyelmünket, hogy mivel a konzolok régebbi hardvereire is fejlesztettek, ezért jobban optimalizálták a játékot, ami így a gyengébb gépeken is elindulhat. A Warhammer: Vermintide 2 vezető designere, Victor Magnuson, pedig elárulta, hogy a program körüli hírverésnek is jót tesz, hogy jön PS4-re és Xbox One-ra, hiszen sokan vannak még, akik nem hallottak a játékról, de így talán őket is el lehetne érni. Mindent összevetve Magnuson arra hívta fel a figyelmünket, hogy a különböző platformokról befolyó bevételek végső soron hozzájuk kerülnek, a több bevétel pedig egyben azt is jelenti, hogy több forrást tudnak a játékra fordítani.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!