Most már tényleg csak párat kell aludni az év (egyik) leginkább várt FPS-ének, a Battlefield 6-nak a megjelenéséig, így aztán nem csoda, hogy az EA még feljebb kapcsolt marketing terén. Ezúttal egy olyan élőszereplős előzetessel rukkolt elő a kiadó, ami másodpercek leforgása alatt kiparodizálja a Call of Duty-széria sztárokkal történő reklámozását, a videó elején ugyanis azt láthatjuk, ahogy Zac Efron (színész), Jimmy Butler (kosárlabdázó), Morgan Wallen (énekes) és Paddy Pimblett (harcművész) lassítva sétálnak a hídon, majd jön a bumm (méghozzá szó szerint), az ismert arcok helyét pedig katonák veszik át.

Meglehetősen frappáns odaszúrás ez az Activisionnek, hiszen a cég már hosszú évek óta színészekkel és zenékkel igyekszik még jobban megtolni az említett franchise szekerét, ez a stratégia ráadásul bőven túlmutat a trailereken – vélhetően senkit sem kell emlékeztetnünk az olyan vendégszereplőkre, mint Snoop Dogg vagy Nicki Minaj. Nos, a Battlefield 6-ban biztosan nem futkároznak majd hírességek a harctéren, kapunk viszont jól ismert karakterosztályokat, parázs tűzharcokat, rengeteg eszközt és még annál is több rombolást, vagyis mindent, amire a rajongók vágynak.

Jól mutatja egyébként a DICE és a többi stúdió (Motive, Criterion, Ripple Effect) lövöldéjének hatását, hogy a Black Ops 7 esetében már az Activision is visszavesz a játék világába egyáltalán nem illő skinekből – hogy pontosan mennyire, az csak hetekkel, hónapokkal a megjelenés után fog kiderülni, mivel eddig sem közvetlenül az indulás után érkeztek az agyament crossoverek. A Battlefield 6 október 10-én fog megjelenni PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re – ti beneveztek a széria legújabb felvonására?

A borítóképek forrása: EA