A szeptember 24-i State of Play keretében végre megmutatta magát az október 10-én megjelenő Battlefield 6 kampánya, és bár ebben a franchise-ban egyáltalán nem az egyjátékos módon van a hangsúly (a Battlefiled 2042-ből például ki is hagyták a single playert), a Battlefield Studios (DICEMotiveCriterionRipple Effect) jól láthatóan eléggé odatette magát a magányos kaland fejlesztése során. Ahogy azt a single player mód kreatívigazgatójának, Roman Campos-Oriolának a bejegyzéséből megtudhattuk, a Battlefield 6 sztorijában a Dagger 13 nevű elit tengerészgyalogos egység különböző tagjait fogjuk irányítani, kiknek célja, hogy megállítsák a Pax Armatát, avagy a globális hatalom átalakítására törekvő magán katonai vállalatot, ami kihasználja, hogy a NATO az összeomlás szélére került. A Battlefield Bulletin terjedelmes összefoglalójának köszönhetően (via Insider Gaming) most még okosabbak lettünk a Battlefield 1 és a Battlefield 5 War Stories megoldását kukázó egyjátékos módot illetően, így már tudjuk, hány misszóból áll a kaland, és mennyi időre lesz szükségünk ahhoz, hogy eljussunk a stáblistáig.

A leírtak alapján az EA lövöldéjének kampánya mindössze 9 missziót foglal magában (ezek közül az egyik 2028-ban játszódik), melyek során Észak-Amerikában, Afrikában és Európában is  koptathatjuk majd a bakancsunkat. Ahogy az Roman Campos-Oriola írásából már kiderült, a gízai piramisok árnyékában és Brooklyn utcáin is harcolni fogunk az említett szervezet katonái ellen, valamint a korábban beharangozott Gibraltár is része a történetnek, a helyszínek változatosságára tehát biztosan nem lesz panaszunk. 

A Battlefield Buletin posztja szerint a körülbelül 4-6 óra alatt letudható sztori lineáris és kevésbé kötött küldetéseket is tartalmaz, a nyolcadik misszióra (Operation Ember Strike) pedig egyenesen sandboxként hivatkozik a DICE, ahol mi magunk dönthetjük el, milyen sorrendben kívánjuk teljesíteni a feladatokat. Kiderült továbbá, hogy egyszerű utasításokkal terelgethetjük az osztag többi tagját, ha pedig a földre kerülünk, van esély arra, hogy felhúznak minket a társaink – ez természetesen fordítva is működik. Üröm az örömben, hogy a kampányhoz is szükség lesz internetkapcsolatra (mivel az emberek 99%-a a multi miatt veszi meg az FPS-t, ez talán nem akkora érvágás), a mesterséges intelligencia pedig állítólag nincs a helyzet magaslatán, bár ez a korábbi kampányokban sem volt másként. A lényeg tehát, hogy rövid, ugyanakkor változatos és tartalmas lesz a Battlefield 6 sztorimódja, ami jobb esetben alaposan felkészít minket a többjátékos összecsapásokra.

A borítóképek forrása: EA