BattleTech

BattleTech

Az 1984-ben, egy asztali táblajáték formájában feltűnt BattleTech feltámadása a népszerű 3025-ös Succession Wars korszakba helyezi az eseményeket, amikor óriási mechákat irányítva gyepálták egymást a szembenálló felek. Ezt körökre osztott, mindennél jobban az ügyes taktikázásra kihegyezett tálalásban élvezhetjük.

A Battletech tehát visszavisz minket az óriási csatamech-ek világába, ahol bizony nem csak a robotok mérete, de tűzereje és a stratégiánk is sokat számít, pláne, hogy a terepet is ki kell használnunk. Mert bizony egy hegy jó kis fedezék lehet, az erdők pedig a csapdák felállításában segédkezhetnek. 

Természetesen harci masináinkat testre is szabhatjuk, ami igazán fontos eleme a játéknak, hiszen nem mindegy, hogy milyen felszerelést viszünk egy küldetésre. Hadigépeink fejlesztését és felszerelését az Argo nevű űrhajón menedzselhetjük, és itt babusgathatjuk zsoldosainkat is vagy határozhatjuk meg a következő küldetést, és így tovább.

A játék fejlesztését a független Harebrained Schemes végzi, de a fejelsztés egy pontján a Paradox Interactive is beszállt a munkálatokba, hogy kiadóként támogassa a BattleTechet.