Dungeon Hero

Dungeon Hero

A Strongholdos srácok ezúttal a hack 'n slash stílusba kóstolnak bele, nem kisebb célt tűzve ki, mint a műfaj megújítása - ezt hamar tegyük persze zárójelbe... A fejlesztők szerint a "dungeon crawler" játékokkal, azaz amikor egy hőssel a föld alatti kazamatákban, üregekben, csatornákban kell hentelni, egy baj van: hiteltelenek. Miért van ott, mit csinál az a sok szörny? Mit keres az a kincsesláda a sarkokban? Miért van egy vadonatúj kard a hordóban? A Hero ezzel szemben egy olyan komplex föld alatti világot mutat be, mely valóban élő, kialakult társadalmi rendszerrel, kasztokkal, és ahol egy gonosz erő üti fel a fejét, pusztítást hozva mindenkire. A játékos a klasszikus képességek - harcos, távolsági támadó, mágus - közül választhat, a közelharcot pedig brutálisnak és újszerűnek ígérik a srácok. A szólista mód mellett lesz kooperatív öldöklés is, a megjelenítésről a a Firefly új HD-motorja gondoskodik. 2009 tavasza körül érkezik, PC-re és valamelyik következő generációs konzolra, részletek később.