Dungeon Lords

Dungeon Lords

A Dungeon Lords a Diablo-féle akció/RPG-k kedvelőinek egyik nagy szívfájdalma. A Heuristic Park hegesztette játék (melyet az RPG-k egyik nagy tudora, David W. Bradley alapított 1995-ben � az ő nevéhez fűződnek a legjobb Wizardry-epizódok -, és vezet a mai napig, előző játékuk pedig a Wizards & Warriors volt), nagy reményekkel és ígéretekkel robbant be a köztudatba, a 2004-es E3-on a műfajban több magazintól is begyűjtötte az elsőséget. Aztán valami történt; a mai napig nem tudni, ki a bűnös, de a játék 2005. május 5-én gyakorlatilag korai béta állapotban jelent meg. Sírtunk, több okból is. Sírtunk a bugoktól, melyek lehetetlenné tették a játékot; sírtunk a hiányzó játékelemek (például a térkép, az oktatópálya, vagy a karakter testreszabhatósága) miatt; és sírtunk, mert világosan látszott, hogy ha a srácok befejezik a projektet, az elmúlt évek egyik üde színfoltja lehetett volna a hack �n slash kategóriában. Ötletes, humoros, jó mechanizmussal és szerepjáték-elemekkel, kooperatív móddal. A készítők négy foltot adtak ki hozzá, illetve 2006 februárjában megjelent egy Collector�s Edition is, melybe belegyúrtak egy ötödik foltot, a kihagyott küldetésekkel, NPC-kkel, berendezési és felszerelési tárgyakkal (az épületek nagy részében megjelenéskor még nem volt bútor...), miegyébbel. De még így, ezekkel együtt is szomorú az összkép...