A menekülésünk során a konzol elülső és hátulsó paneljának érintésével tudjuk meghatározni, hogy merre menjenek a hőseink, illetve ugyancsak a Vita érintés érzékeny kezelőszerveivel tudjuk hatástalanítani a különböző csapdákat, melyek óriási kalapácsoktól forgó pengéken át egyszerű vermekig változatos alakot vehetnek fel.

Ha a csapdák nem volnának elegendőek, akkor a helyzetet valamelyest nehezíti, hogy Laarg egy lomha alak, míg Lil a fürge, így ennek megfelelően kell megtervezni a menekülésünket, illetve számítani kell arra is, hogy a karaktereink egyes pályákon drasztikus átalakuláson mennek át, például lufivá fújódnak fel, s ekkor a konzol döntögetésével kell navigálnunk. Természetesen, ha nem vagyunk elég ügyesek, hőseink különböző látványos módokon terülnek ki.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!