A Torn Banner Studios második játéka sok tekintetben az előző programjuk, a Chivalry: Medieval Warfare rokona, vagyis itt is belső nézetből kell legyaknunk az elénk kerülő játékosokat, a jól ismert formulát azonban varázslattal bolondították meg. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy itt már nem csak közelharcban dönthetjük el, ki az erősebb, hanem mágikus lövésekkel, távolról is kilőhetjük az ellenfeleket -- ezeket a lövéseket persze lehet blokkolni, ami a készítők szerint olyan mintha egymástól 20 méterre kardoznánk.

A szembenálló felek hat-hat kaszt közül választhatunk, amelyek más és más szerepet töltenek be a küzdelemben. A Vypress például egy gyors és mozgékony assassin, míg a Viglist inkább hátra marad és támogatja a többieket, de ott az Alcemancer, ami csak a varázslásra koncentrál, akinek ellenpólusa a Taurant, a tank. Mindezen kívül ott van még a Tinker, aki csapdákat állít, és az Entropist, aki egyszerre két szerepet lát el, támadót és védekezőt.

A Mirage: Arcane Warfare-ben az elsődleges szórakozási formán különböző varázslatos tárgyak ellopása, illetve területfoglalás a maguk történetével rendelkező pályákon, de természetesen egyéb multiplayer opciók is vannak.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!