A Total War: Attila érdekessége, hogy a sorozat többi részével ellentétben már a kezdetektől méretes hatalommal kezdünk, a Római birodalom maradványainak ugyanis még a végnapok idején is ütőképes ereje volt -- de ez a helyzet rohamosan változik, ugyanis a politikai viszályok és a külső veszélyek mind a pozíciónkat fenyegetik, így a fő célunk leginkább a túlélés lesz. Ebben segít majd az, hogy a Creative Assembly finomított a játékmeneten: többek között kiterjesztették az ostromlás folyamatát (több év alatt morzsolhatjuk le az ellenállást), javítottak a politikai machinációkon, a civilek kezelésén, technológiai fejlesztéseken, illetve visszahozták a családfákat, amit kiegészítettek azzal, hogy a famíliából vagy azon kívülről egy-egy emberünket a provinciák élére helyezhetünk, hogy a szakértelmük bónuszokat adjon illetve vezessék az ott állomásozó csapatokat. Mindezen felül új taktikai lehetőségek mutatkoznak be, köztük az, hogy barikádokat állíthatunk fel előre megjelölt helyeken, felégethetjük magunk mögött a földet, illetve figyelnünk kell a betegségekre, amik megbénítatják a birodalmunkat, vagy, ha ügyesek vagyunk, lelassíthatják a támadókat.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!