Sackboy: A Big Adventure teszt – Van zsákjában minden jó
A LittleBigPlanet-játékok után eljött az ideje, hogy a PlayStation legcukibb kabalája, Sackboy végre egy ízig-vérig saját kalandot is kapjon.
A LittleBigPlanet-játékok után eljött az ideje, hogy a PlayStation legcukibb kabalája, Sackboy végre egy ízig-vérig saját kalandot is kapjon.
Ha egy sorozat mögül már az eredeti gárda is kihátrál, az általában nem szokott jót jelenteni – szerencsére a LittleBigPlanet esetében egyáltalán nincs erről szó, mert bár megálmodói nem dolgoznak rajta, de a játék még mindig annyira szórakoztató, mint eddig.
A PS Vita tulajdonosok gyakorlatilag a gép debütálása óta várnak egy igazán nagy dobásra, mely igazolja számukra a borsos árú új konzol megvételét. Sackboy személyében ez most megérkezett: a PS3-as ugrabugra sorozat átkomponálása sok tekintetben jobb lett, mint a nagytestvérek.
A LittleBigPlanet egy zseniális játékból komplett franchise-zá nőtte ki magát, így szinte annyira kellett neki a gokartos ökörködés, mint púposnak a vakarás – szkeptikusak voltunk, de a játék meggyőzött minket, hiszen aranyos és szórakoztató, még ha eredetinek nem is nevezhető…
Akik szerették a LittleBigPlanet első részét, azok bizonyára a második epizódot is imádni fogják. Őket nem szükséges meggyőzni arról, hogy ezt a játékot bizony komoly hiba lenne kihagyni, sokkal inkább azok szemét szeretném felnyitni, akiknek valamilyen rejtélyes oknál fogva eddig elkerülte a figyelmüket ez a gyöngyszem, esetleg nem kapták meg a kellő löketet, ami a játék azonnali megvételét segíti elő. Annyit mindenképpen szükséges tudni, hogy a játék alapja szinte semmit sem változott az előző részhez képest: ugyanaz a kedves és aranyos figurákkal megszórt platformjáték maradt, mint amit két évvel ezelőtt megszerettünk. A fejlesztőcsapat, a Media Molecule persze minek változtatott volna bármin is, hiszen már korábban is nagyszerűen működött a játék minden egyes részlete. A jól bevált elemeket feleslegesen bolygatták volna meg, inkább az eddigi élményre dobtak rá még egy lapáttal, és az alapokat képező Create módon javítottak, továbbá bevezettek néhány új játékmenetbeli elemet is. Bár igaz, az előzetes információk alapján félő volt, hogy egy maréknyi újítás kevés lesz a számozott folytatáshoz, azonban annyit már most leszögezhetünk, hogy a kész produktummal maradéktalanul elégedettek lehetünk.