The Walking Dead: Saints & Sinners – Chapter 2: Retribution teszt – Horda Gyuri
Tömegesen támadnak az élőholtak, miközben egy kést szorongatva próbálsz kijutni New Orleans egyik lezárt zónájából – de siess, mert Rick Grimes itt nem ment meg!
Tömegesen támadnak az élőholtak, miközben egy kést szorongatva próbálsz kijutni New Orleans egyik lezárt zónájából – de siess, mert Rick Grimes itt nem ment meg!
Ha ismerős a Bridge Constructor, akkor nagyjából tudod, hogy mire számíthatsz. Csakhogy a sétálók itt is felborítják a világ rendjét.
Van az úgy, hogy az előítélet alaposan rányomja a bélyegét egy élményre, mert ugye mind emberek vagyunk, az első benyomások pedig rendkívül fontosak. Így jártam az Overkill új játékával, amitől semmit sem vártam, az első értékelések és játékórák után a pokolba kívántam, majd rájöttem, hogy az egyik legjobb kooperatív akciójáték. Lehetne, ha a hibák nem rontanák az összképet.
Ezt az évet sem úsztuk meg olyan Walking Dead-adaptáció nélkül, amit talán senki sem kért, ám a mobilos próbálkozásokkal ellentétben itt nyoma sincs kreativitásnak, vagy a korlátok feszegetésének, csak egy nem túl drágán mért, de elég gyenge bőrlehúzásnak.
A Telltale Games az elmúlt hetekben ugyan a Borderlands és a Trónok harca játékaival hívta fel magára a figyelmet, de nem szabad elfeledkeznünk a csapat 2014-ben véget ér másik nagy durranásáról sem, a The Walking Dead második évadjáról, amiben a kis Clementine útját egyengethettük az élőhalottaktól hemzsegő disztópiában.
Ismét megpróbálja a Telltale azt, ami tavaly nem nagyon ment nekik: 2014 őszén két új sorozatot is elindítottak, ebből az egyik ráadásul a The Walking Deadnél is nagyobb jelentőségű a popkultúrában.
Júliusban véget ért a The Wolf Among Us első évada, mi pedig elölről játszottuk végig mind az öt epizódot, hogy aztán a teljes élmény birtokában osszuk meg veletek a véleményünket. Vajon a fabulák kalandja felveszi a versenyt a The Walking Deaddel? Tesztünkből kiderül!
A The Walking Dead videojáték-sorozat első évada sokunk lelkében mély nyomott hagyott, így 2012 novembere óta vártuk, hogy leülhessünk a folytatás elé. A széria az ígéretekhez híven visszatért, tesztünkben pedig igyekszünk válaszolni arra a kérdésre, ami a legtöbb játékost foglalkoztatja: vajon a folytatás képes elődje nyomába érni?
Tudom-tudom, a zombis téma már kissé lerágott csont. Az Into the Dead azonban tényleg jó móka, ami megmutatja, hogy milyen lenne a TempleRun és a The Walking Dead elfajzott szerelemgyereke.
Nem kellett sokat várni arra, hogy az Aliens: Colonial Marines méltó kihívóra találjon a „melyik játék okozta a legnagyobb traumát 2013-ban” versenyben: megérkezett a második Walking Dead-adaptáció, ahol a televíziós sorozat két karaktere úgy járja a vidéket, mintha csak vakációznának.
A 2012-es év egyik legkellemesebb meglepetése egyértelműen a Telltale Games-féle The Walking Dead volt, amely az alapjául szolgáló képregényhez hűen egy olyan videojáték-sorozatot nyújtott számunkra, amelyet egyhamar nem fogunk elfelejteni. Cikkünkben kitérünk az utolsó két részre, és összességében is értékeljük a szériát.
Ismét jókora késés után vehettük kézbe a The Walking Dead harmadik epizódját -- a fejlesztők majdnem lecsúsztak a nyári megjelenésről. Ám ezúttal is megérte várni, ugyanis a Long Road Ahead képében megérkezett a TWD-széria eddigi legjobb része.
Majd egy hónap csúszással, de 2012 június végén megjelent az igencsak pozitív fogadtatásra talált The Walking Dead második epizódja, amely ugyan visszafogott játékélménnyel, de a korábbinál jóval hátborzongatóbb eseményekkel várja a kalandozókat.
Az eredeti képregény a legrangosabb díjakat söpörte be, a hasonló című tv-sorozat pedig meghódította az egész világot. 2012-ben a kalandjátékairól híres Telltale Games készítette el a játékverziót, és úgy tűnik, hogy a The Walking Dead mindenkinek szerencsét hoz, ugyanis a végeredmény kiváló lett.