1.    A valaha készült legdrágább nem-MMO játék a Dreamcastra megjelent Shenmue, mely 350 ember négy évnyi munkája volt, és 70 millió dollárt kóstált.
2.    Az Oddworld-sorozat elvileg öt játékból állónak indult, mindhez egy bónuszjátékkal. Ehhez képest csak az első két rész jelent meg a sorozatból (Abe’s Oddysse, Munch’s Oddysee), plusz az elsőhöz a beígért bónusz (Abe’s Exoddus). Emellett volt három Game Boy-epizód, meg a remek xboxos Stranger’s Wrath. Ezek mellett öt másik Oddworld játékot kezdtek el: a harmadik és negyedik fő epizódokat (Squeek’s Oddysee, Nod’s Oddysee), egy RTS mellékszálat (Hand of Odd), egy bónuszjátékot (Munch’s Oddysee) és egy SligStorm nevű menekülős akcióprogramot.
3.    A legdurvább tutorial-része a PS2-es Armored Core Nine Breakernek volt, 152 fejezettel.
4.    Jax csak azért maradt ki a Mortal Kombat 1-ből, mert a fejlesztés végén valakinek eszébe jutott, hogy egy női karakter is kellene – ez lett Sonya.
4+1. Sonya az első képeken még barna hajú volt, nem szőke.
5.    A Capcom fél évet dolgozott egy western-hangulatú játékon, de a project végül még bejelentés előtt elhalt. A jogokat azonban megvette a Rockstar, és ők elkészítették a programot – ez lett a Red Dead Revolver.
6.    A Metal Saga című PS2-es RPG-ben ha az első beszélgetésben azt válaszoljuk, hogy szerelők akarunk lenni, be is fejeztünk egy végigjátszást, és elértük a 11 befejezés közül az egyiket, outroval, átvezető videókkal.
7.    Az első easter egg az Adventure című 1979-es Atari 2600-játékban volt, amelybe az alkotó, Warren Robinett egy titkos szobába írta fel a nevét.
8.    A FIFA 2001 speciális PS1-es kiadása az egyetlen játék, mely „scratch and sniff” technológiával volt felvértezve. Azaz ha megvakartad a korongot, friss fű illatát érezhetted.
9.    Az Atari úgy gyártatott le 12 millió példányt a Pac-Manből Atari 2600-ra, hogy csak 10 millió konzol került ki a boltokba.
10.    A Super Mario Bros. (SNES) bokrai és felhői ugyanannak a sprite-nak az átfestett verziói voltak.