Azt már tudjuk, hogy Halo-sorozat készítőinek legújabb játékában, a Destinyben nem aprózzák el a dolgokat. Minden hatalmas, minden gigantikus lesz. Egy élő, lélegző világot kapunk, amiben a csapatjáték rendkívül fontos szerephez jut, karakterünk pedig folyamatosan fejlődni fog a játék tíz évre tervezett időtartama alatt.

Ennek fontosságát ecsetelte nemrégiben Joseph Staten, a játék egyik tervezője. "Az ,hogy ki leszel a Destiny világában, egy rendkívül fontos döntés a játékos részéről. Először is választanod kell, hogy egy női robotvadász, vagy férfi titan karaktert indítasz." -- kezdte Joseph. "Ezek a döntések nagyon fontosak, de ezen kívül azt is el szeretnénk érni, hogy idővel, ahogy a játékos fejleszti karakterét, szerzi az újabb felszereléseket, úgy váljon eggyé ezekkel a tárgyakkal, és azok  is fejlődjenek vele együtt." -- folytatja a lelkes interjúját a dizájner.

A Destinyben komoly szerepet kap az egyedi történetmesélés is, hiszen minden karakter saját történetfonalat göngyölít majd fel, melyhez rengeteg szinkronhangot is rögzítenek a készítők. Ezen kívül ami igazán érdekes, hogy karakterünk történetét befolyásolni fogják a multis játékok is, de természetesen a főbb hangsúly az egyszemélyes kampányon lesz. Minden tárgyat, minden megszerzett fegyvert, amit a multiban vagy a kampány során megkaparintunk, együtt fejleszthetünk majd a karakterünkkel.

Sajnos minderre még várni kell egy keveset, hiszen a Destiny 2014-ben érkezik következő és jelen generációs konzolokra. PC-s verzióról sajnos még mindig nincs semmi hír, de a remény hal meg utoljára.