• Körülbelül 50 embert küldenek el a BioWare-től
  • Mindezt azért, hogy hatékonyabb legyen a munkavégzés
  • Gary McKay szerint csak így garantálható a stúdióra jellemző minőség

Évek óta várunk már arra, hogy érdemi játékmenetet láthassunk a Dragon Age: Dreadwolfból, hiszen a legutóbbi felvonás, az Inquisition 2014-ben látott napvilágot. Néhány hangulatos kedvcsinálón és kiszivárgott képen/videón túlmenően azonban még mindig eléggé titkolózik a BioWare, ám a jelek szerint a jövőben már kevésbé lesz kaotikus a fejlesztés menete. Körülbelül 50 embert küldenek el ugyanis a legendás stúdió kötelékéből, méghozzá a "jó ügy" érdekében, az elbocsátásoktól ugyanis azt remélik, hogy ezentúl gördülékenyebb lesz a munkavégzés.

dad.jpg

A cég feje, Gary McKay a következő gondolatokat fogalmazta meg a döntéssel kapcsolatban: "Annak érdekében, hogy meg tudjunk felelni a közelgő projektjeink felé támasztott elvárásoknak, valamint, hogy továbbra is a legmagasabb minőségi színvonalhoz tartsuk magunkat, így biztosítva a BioWare virágzását egy rendkívül gyorsan fejlődő iparágban, egy agilisebb és koncentráltabb stúdió felé kell elmozdulnunk." Később kifejtette, hogy ez a lépés elengedhetetlen volt a tisztább, átláthatóbb kommunikációhoz (állítólag a csapaton belüli fejetlenség az egyik oka annak, hogy még a kanyarban sincs a Dreadwolf), ami garantálja, hogy a jövőben is azt csinálhassák, amihez a legjobban értenek: lebilincselő egyjátékos élményeket kidolgozott világgal és felejthetetlen karakterekkel. A fejlesztő úgy zárta a posztot, hogy a lépésnek köszönhetően egy minden téren kiemelkedő programot kapunk majd az új Dragon Age képében, ami megágyaz a soron következő Mass Effect sikerének.