Kérjük jelentkezz be!
Thief: Deadly Shadows

Thief-széria

Garrett, a mestertolvaj már a PC Guruba is belopakodott...
#753707 wiesztdani 2014. június. 05. 12:14
wiesztdani
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy az új Thief-hez várható valamiféle történetet kiegészítő DLC?
Látom elég jó áron kapható itt a PC Guru shopba és más webáruházakba, gondoltam beszerzem, ha nem várható már olyan DLC, ami továbbviszi a történetet, vagy a játék közepére betesz egy másikat.
A plusz fegyver meg egyéb DLC-k sose érdekeltek. Viszont a Bioshock Infinity-t azért nem vettem meg még a mai napig se, mert várom, hogy kijöjjön egy olyan kiadású dobozos verzió, amibe az összes történet központú DLC benne van. Szerintetek várható az új Thief-hez is olyan történet központú DLC, mint a Bioshock Infinity-hez, vagy a Dishonored-hez volt?
Előre is köszönöm a válaszokat.

#752863 jeghideg 2014. május. 09. 10:55
jeghideg
#750819 :: TheTruth (2014. március. 01. 19:23)
Üdv, egy kérdésem lenne, aki játszót már az új részel annak mi a véleménye, mert például a Metacritic egy kissé lehúzta a játékot, 69/100, de ugyan ennyit adott az IGN-n és a GameSpot is. Tényleg ennyit érdemel a játék?
Igen, ennyit ér a játék köbö, de ezek általában szubjektív vélemények.
Nekem a vége nagyon nem tetszett. Olyan illuzióromboló volt. De egyszer simán végigjátszható. Nem fogok regényt írni, meg spoilerezni se.

Elég volt belőlem, beszéljünk magamról.
#750819 TheTruth 2014. március. 01. 19:23
TheTruth
Üdv, egy kérdésem lenne, aki játszót már az új részel annak mi a véleménye, mert például a Metacritic egy kissé lehúzta a játékot, 69/100, de ugyan ennyit adott az IGN-n és a GameSpot is. Tényleg ennyit érdemel a játék?
#727643 Gpety 2012. december. 30. 18:34
Gpety
#727618 :: wendigo_ (2012. december. 30. 13:31)
Hellosztok végig vitem a Thief első és második részét,de mielőtt belekezdenék a 3.ik részébe megkérdezném,hogy fut e ilyen Videokártya RADEON 9200 LE Family (Microsoft Corporation) (64 MB) alatt?
wendigo_ írta:

Hellosztok végig vitem a Thief első és második részét,de mielőtt belekezdenék a 3.ik részébe megkérdezném,hogy fut e ilyen
Videokártya RADEON 9200 LE Family (Microsoft Corporation) (64 MB) alatt?


Futni fog, de erősen vissza kellesz venned mindent. Én először anno egy ATI 8500 LE kártyával vittem végig. A 9200 LE pedig a 8500-as butított verziója. A 8500-al szépen futott, igaz a 9800SE-mmel (softmod 9800 pro-vá) volt igazi az élmény.
#727618 wendigo_ 2012. december. 30. 13:31
wendigo_
Hellosztok végig vitem a Thief első és második részét,de mielőtt belekezdenék a 3.ik részébe megkérdezném,hogy fut e ilyen
Videokártya RADEON 9200 LE Family (Microsoft Corporation) (64 MB) alatt?
#706626 gx-force 2012. július. 14. 23:26
gx-force
Ej de kihaltunk mostanában

Ezt láttátok már?
#621197 Duncan 2011. május. 06. 12:53
Duncan
Üdv. Valaki mondja már meg nekem miért nem indul el ATI Radeon HD5750 kártyán a Thief 3? (más AMD-s Radeonokkal is ez a helyzet, régi AGP-s Rdeonokon anno futott)
Nvidia kártyákon meg tökéletesen megy. Valami olyat olvastam egyszer egy helyen hogy 2 magos (vagy több) procikkal nem fut, valamit be kell állítani valahol hogy a játék 1 magos procinak lássa a 2 magost (még ilyenről nem hallottam de hát ez van ezt olvastam)
Én szerény véleményem szerint ha ez igaz is, akkor is kamunak tartom mert 2010 nyarán nekem még Geforce 8800 GTS kártyám volt és ott tökéletesen ment a 2 magos procimon, azóta csak VGA-t cseréltem. Nagyon szeretném folytatni a mentésem, ha valaki tud kérem segítsen üdv.

A Részletes hiba: Mikor bejön az intro nyomok egy esc/enter-t hogy átugorjam azt, kb 1 másodpercre bejön a főmenü, és utána újraindul az intro. Ha újra át akarom ugorni az introt, ismét ez történik.
#585509 The_Lone_Drow 2010. december. 13. 19:25
The_Lone_Drow
Nos hónapok kérdése és kijön a Deus Ex 3. igazából az a játék is fölkeltette az érdeklődésem (az elődjeit nem próbáltam), de amiért igazán várom a megjelenését , mert így már csak a Thief 4-re tudnak koncentrálni a fejlesztők. Alig várok már valami apróságot is hírként, esetleg valami rövid teaser videót. A Thiefnek is igazából csak a harmadik részével hozott össze a sors, de mai napon is vagy két órát játszottam vele. Én már annak örülnék, ha a sztorin kívül és a város méretén kívül minden a régi lenne, meg egy kis grafikai polír lenne rajta, úgy dobnák ki is tuti vevő lennék rá. Őszintén remélem azt is, hogy megtartják majd a külső nézet lehetőségét is. A harmadikat is csak úgy játszom, nagyon remélem, hogy nem veszik majd ki belőle...
#532945 TK-421 2010. június. 05. 22:48
TK-421
Pffff.... nesze nekem, a thief2-nél a ddfix megint kifeketít/színesít pár random tárgyat, de annyira idegesítő mikor fák vagy asztalok vagy emberek lesznek ilyenek.
Írtam egy postot a ttlg fórumra már, kíváncsi vagyok, ott jutnak-e vele valamire, mert enélkül a texture pack nem megy. Az goldnál bezzeg semmi ilyesmit nem csinált a ddfix.
Na itt egy kis szemléltetés!
#479600 ardes 2009. november. 20. 11:47
ardes
#450043 :: Necros (2009. augusztus. 18. 08:59)
Final Days - a photographic tribute to Looking Glass Studios Nem tudom, láttátok-e már, én a múlt héten akadtam rá. Érdemes megnézegetni a képeket, sokhoz van kommentár is, ami betekintést ad a csapat életébe, főleg a bezárás környékén készültek a képek.
Nagyon érdekes volt megnézegetni a képeket,bár engem inkább szomorúvá tettek,nem jó látni ahogy bezárnak.....De mindenképp érdekes volt,köszönöm
szerk: Játszik mostanában valaki Thief játékkal?Esetleg valami info a 4. részről?
Higher and higher.
#450043 Necros 2009. augusztus. 18. 08:59
Necros
Final Days - a photographic tribute to Looking Glass Studios
Nem tudom, láttátok-e már, én a múlt héten akadtam rá. Érdemes megnézegetni a képeket, sokhoz van kommentár is, ami betekintést ad a csapat életébe, főleg a bezárás környékén készültek a képek.
#449958 TK-421 2009. augusztus. 17. 19:49
TK-421
Nah, most vagyok a "k**vára elegem van" szinten...
Ok, beletörődtem, hogy a thief2-ben fekete sokminden...mégtöbb dolog lett fekete...
Már a fél map fekete, mikor a bankban a 10-es széfet kinyitom a sarokból, kiveszem a dolgot, majd a sarokban állva becsukom, mentek....és beragadok....kinyitni már csak félig tudom, ott megakad, visszacsukni sem.
Akna csak megöl, de még a hullám se repül ki a fal mellől...

Még keresek vmi cheat-et, átha van vmi noclip vagy tudomisén...

Mellesleg nem tudom, mond ez vmit, de van az a bizonyos startmis.sav a főkönyvtárban, ha törlöm, újra generál egyet a játék, viszont ekkor más dolgok lesznek feketék. Ha otthagyom akkor mindíg ugyanazok feketék. Lehet, itt kell keresni a hibát...
#449551 TK-421 2009. augusztus. 16. 16:58
TK-421
#449546 :: KGy (2009. augusztus. 16. 16:40)
Be kéne írni a hivatalos Thief 4 fórumba, hogy az új rész tervezgetése mellett adjanak ki egy mai konfigurációkon működő buildet az első részekhez. Nem tudom, hogy a Looking Glass vagy Ion Storm alatt írt forráskódok mennyire titkosak az új gárda előtt, de talán nem lenne fölösleges ráfordítás. Ez hekkelés minden új konfig esetén nem igazán hozza meg a kedvét az embernek a játékhoz...
Igen, én is gondolkoztam, hogy egy profi programozógárdának mennyibe fájna megcsinálni, hogy compatibilis legyen az újabb dolgokkal és utána kiadhatnák megint.
Bár ez sok játékra lenne így igaz. A legszarabb az, hogy a dos-os játékok a dosbox-nak hála pl. simán mennek, de van egy korszak, ami tipikusan a w95/w98, aminek a játékait kész szenvedés futtatni (főleg bugmentesen). Interstate '76-nál pl. fel is adtam egy idő után, outcastet se merem megpróbálni, mert állítólag a thief2 semmi annak a szenvedtetéséhez képest...
#449546 KGy 2009. augusztus. 16. 16:40
KGy
#449391 :: TK-421 (2009. augusztus. 16. 01:57)
Tényleg, erről a widescreen patch-ről jut eszembe, hogy sokan írják, hogy jobban megy vele stb, de ez csak konkrétan azoknak segít akik widescreen-felbontással akarják futtatni vagy előnyös akkor is beszerezni, ha 1280*1024-ben akarom? Amúgy most ott tartok, hogy VGA drivert újratelepítettem, erre sok dolog fekete lett megint (teljesen random), már ha sikerült nagynehezen elindítani. Alternatív esetben már a loading menüben ha végighúzom vmi fölött a kurzort, akkor csíkos lesz, meg maszatos, majd ha betöltöm, akkor már közben ki is dob a szokásos windows exe hibával. A másik eshetőség, hogy betölt, de ha túl messzire megyek vagy a szemet túldobom, megint hiba (ekkor viszont nincs fekete textúra sehol, ami jó is lenne). Gyak. ma úgy nézett ki a thief-ezés, hogy a Framed-mapon lévő mentést addig töltögettem be újra és újra megfixelt exékkel, míg elindult rendesen és lehetőleg nem minden ajtó meg scroll meg őr, hanem pl pár asztal meg mellékes díszlet lett fekete. Na így játszottam olyan másfél órát, framed-et megcsináltam, majd megint kidobott...a legroszabb, hogy ezután már megint nem fut rendesen. Mintha "megromlott" volna. Az addig jól működő exe megint csak 80%-ban elszíneződő menügombokat meg error-t produkál. Találtam pár hasonló esetről leírást, de ott csak a menügombos história egyezett és azt is a szokásos "jahogy 23 magos a processzoromésaznemjó" költői felismeréssel zárták le, aminél megint zsákutcába jutottam. +++Egy érdekesség, hátha mond ez vmit vkinek: UseSysMemOverlay=2 OverlayColourKey=0x0000 Most ha ezt 2 és 0xf81f-re állítom, ami az alap, akkor némely textúra ami fekete volt addig, az rikító kék vagy zöld lesz csíkokkal. Ha így hagyom, akkor többnyire fekete dolgok vannak. Ha 0 és 0x0000 (ami a gold-nál teljesen bevált <csak az options produkált error-t>), akkor az esetek többségében színeződik a menü és kész, bár ez az előbbinél is sokszor előjön, de újraindítások után már be tud tölteni és nincs színes menügomb. Amúgy bocs a hosszú leírásokért, csak mindíg félek, hogy vmi kis hülye részlet a megoldás ami így jobban észrevehető vagy vmi ilyesmi...
Be kéne írni a hivatalos Thief 4 fórumba, hogy az új rész tervezgetése mellett adjanak ki egy mai konfigurációkon működő buildet az első részekhez. Nem tudom, hogy a Looking Glass vagy Ion Storm alatt írt forráskódok mennyire titkosak az új gárda előtt, de talán nem lenne fölösleges ráfordítás. Ez hekkelés minden új konfig esetén nem igazán hozza meg a kedvét az embernek a játékhoz...
#449391 TK-421 2009. augusztus. 16. 01:57
TK-421
#449315 :: KGy (2009. augusztus. 15. 22:33)
Közben eszembe jutott, hogy egy reinstall után előfordult, hogy az egész játék fekete volt, csak az életerő pajzsok látszottak meg a hangok hallatszottak (a kiképző pályán rendkívül gyors léptekkel rohangászott a kiképző őrző). Ezután megkerestem a videokártya beállításoknál a vertikális szinkronizáció bekapcsolását, mire mindkét dolog megoldódott: lett kép és a "rohanás" is megszűnt. Már az előző videokártyámnál is túlpörgött néha a sebesség, ha a V-Sync nem volt bekapcsolva, de ilyen drasztikus hatást csak a mostanival tapasztaltam. Egy másik apróság: Az első rész gyakran kilépéskor omlott össze, ami túlságosan nem zavart, hisz amúgy is be akartam fejezni a játékot. Viszont ezt a problémát a widescreen patch óta nem tapasztalom, amit betudtam egy jótékony mellékhatásnak.
Tényleg, erről a widescreen patch-ről jut eszembe, hogy sokan írják, hogy jobban megy vele stb, de ez csak konkrétan azoknak segít akik widescreen-felbontással akarják futtatni vagy előnyös akkor is beszerezni, ha 1280*1024-ben akarom?

Amúgy most ott tartok, hogy VGA drivert újratelepítettem, erre sok dolog fekete lett megint (teljesen random), már ha sikerült nagynehezen elindítani. Alternatív esetben már a loading menüben ha végighúzom vmi fölött a kurzort, akkor csíkos lesz, meg maszatos, majd ha betöltöm, akkor már közben ki is dob a szokásos windows exe hibával.

A másik eshetőség, hogy betölt, de ha túl messzire megyek vagy a szemet túldobom, megint hiba (ekkor viszont nincs fekete textúra sehol, ami jó is lenne).

Gyak. ma úgy nézett ki a thief-ezés, hogy a Framed-mapon lévő mentést addig töltögettem be újra és újra megfixelt exékkel, míg elindult rendesen és lehetőleg nem minden ajtó meg scroll meg őr, hanem pl pár asztal meg mellékes díszlet lett fekete. Na így játszottam olyan másfél órát, framed-et megcsináltam, majd megint kidobott...a legroszabb, hogy ezután már megint nem fut rendesen. Mintha "megromlott" volna. Az addig jól működő exe megint csak 80%-ban elszíneződő menügombokat meg error-t produkál.

Találtam pár hasonló esetről leírást, de ott csak a menügombos história egyezett és azt is a szokásos "jahogy 23 magos a processzoromésaznemjó" költői felismeréssel zárták le, aminél megint zsákutcába jutottam.

+++Egy érdekesség, hátha mond ez vmit vkinek:
UseSysMemOverlay=2
OverlayColourKey=0x0000
Most ha ezt 2 és 0xf81f-re állítom, ami az alap, akkor némely textúra ami fekete volt addig, az rikító kék vagy zöld lesz csíkokkal.
Ha így hagyom, akkor többnyire fekete dolgok vannak.
Ha 0 és 0x0000 (ami a gold-nál teljesen bevált <csak az options produkált error-t>), akkor az esetek többségében színeződik a menü és kész, bár ez az előbbinél is sokszor előjön, de újraindítások után már be tud tölteni és nincs színes menügomb.


Amúgy bocs a hosszú leírásokért, csak mindíg félek, hogy vmi kis hülye részlet a megoldás ami így jobban észrevehető vagy vmi ilyesmi...
#449315 KGy 2009. augusztus. 15. 22:33
KGy
#449022 :: TK-421 (2009. augusztus. 15. 00:33)
A fekete textúrák gond megoldva: Úgy néz ki (hacsak nem véletlen egybeesés), hogy a dosbox videocodec-je okozta ezt az elváltozást. Ennek ellenére most is reboot után vagy 6 exe-t ellövök, mire ddfix-szel való módosítás után nem okoz hibát töltés közben, viszont az új gond, hogy betöltöm a mentést, de ha 10m-re elmegyek, hibát észlel megint (ugyanez, ha túlhajítom egy ponton a "kamera szemet"). Ilyenkor újra előveszem az eredeti exe-t és megint ddfix, megint próba, és egyszercsak megoldódik, de volt hogy a térkép egy lapja lett színes csíkokkal tele vagy a menü, ilyenkor már a töltésnél fagy.
Közben eszembe jutott, hogy egy reinstall után előfordult, hogy az egész játék fekete volt, csak az életerő pajzsok látszottak meg a hangok hallatszottak (a kiképző pályán rendkívül gyors léptekkel rohangászott a kiképző őrző). Ezután megkerestem a videokártya beállításoknál a vertikális szinkronizáció bekapcsolását, mire mindkét dolog megoldódott: lett kép és a "rohanás" is megszűnt.

Már az előző videokártyámnál is túlpörgött néha a sebesség, ha a V-Sync nem volt bekapcsolva, de ilyen drasztikus hatást csak a mostanival tapasztaltam.

Egy másik apróság: Az első rész gyakran kilépéskor omlott össze, ami túlságosan nem zavart, hisz amúgy is be akartam fejezni a játékot. Viszont ezt a problémát a widescreen patch óta nem tapasztalom, amit betudtam egy jótékony mellékhatásnak.
#449022 TK-421 2009. augusztus. 15. 00:33
TK-421
A fekete textúrák gond megoldva:
Úgy néz ki (hacsak nem véletlen egybeesés), hogy a dosbox videocodec-je okozta ezt az elváltozást.

Ennek ellenére most is reboot után vagy 6 exe-t ellövök, mire ddfix-szel való módosítás után nem okoz hibát töltés közben, viszont az új gond, hogy betöltöm a mentést, de ha 10m-re elmegyek, hibát észlel megint (ugyanez, ha túlhajítom egy ponton a "kamera szemet").

Ilyenkor újra előveszem az eredeti exe-t és megint ddfix, megint próba, és egyszercsak megoldódik, de volt hogy a térkép egy lapja lett színes csíkokkal tele vagy a menü, ilyenkor már a töltésnél fagy.
#448543 TK-421 2009. augusztus. 13. 20:40
TK-421
Itt van 2 shot a játék legjobb elérhető állapotáról:
Fekete ajtó...
Fekete őr...
Itt még talán nem is a textúrával, hanem egyes modellek esetében a fény kezelésével lehet a gond, bár nem sokat tudok az engine működéséről....
#448540 TK-421 2009. augusztus. 13. 20:22
TK-421
#448524 :: KGy (2009. augusztus. 13. 19:47)
Sajnos több dolog is felmerülhet egyszerre. Csak hogy szétválasszuk a dolgokat, tisztázásképpen: - Az nVidia patch valójában ATI-hoz is jó. A neve azért nVidia, mert ATI-n nem mindig jön a hiba, csak véletlenszerűen. Ez csak az első részre vonatkozik, és csak akkor, ha nem ddfix-et használsz. - Thief 2 esetén a user.cfg-ben vedd ki a pontosvesszőt a "safe_texture_manager" sor elől. Ez ugyanazt javítja, mint az első rész esetén az "nVidia patch" - Ha ddfix-et használsz, azzal elvileg a fentiektől függetlenül megoldod a "fekete képernyő" fagyási problémát. - A Thief tipikusan nem tolerálja a többmagos processzorokat, ami a fenti patch-ektől független probléma. Megoldás lehet az indítás után a menüből átlépni a feladatkezelőbe, és a thief(2).exe folyamatnál egy kivételével kivenni a pipákat a CPU-k elől. Ha el sem indul a játék, vagy nem akarod ezt minden indítás után eljátszani, itt van egy leírás arról, hogy hogyan tudod ugyanezt elérni tartósan az imagecfg nevű segédprogrammal. - A textúrák hiánya, fekete modellek szintén egy másik probléma lehet, de azzal még nem találkoztam. Ez mindkét részre vonatkozik? Említetted, hogy 32 bites extra textúrákat használsz. Ez a ddfix-hesz használható .dds textúrákat jelenti? Thief 2-höz tudok ilyen textúrapakkot, de hibás telepítés esetén nálam az volt, hogy a játékban minden egyszínű lett, a textúrák egyik sarkában pár pöttyel (szóval nem feketeség). Ha a Thief 1 eredeti motorjához (ami eredetileg csak 8 bites textúrákat használ) telepíted a 16 bites (pl. Thief 2-ből származó) .tga textúrákat, akkor a következőkre figyelj: dark.cfg-hez ObjTextures16 és MeshTextures16 sor hozzáadása, játékban magas karakter részletesség használata, és persze a szoftveres renderelés ezután nem fog működni. Néhány egyéb dolog a magyar GYIK oldalon is van, persze ezek többsége ugyanaz, mint amit a TTLG-n találtál. Ha sikerül megoldani a dolgot, és esetleg új dolgot fedezel fel, ami nincs a honlapon, akkor oszd meg velünk, hogy bővíthessem a GYIK oldalt. Sok sikert!
Sajnos ez ennél sokkal rosszabb...az összes dolgot próbáltam már. Az 1-nél 2 hét után a 40mb free space-szel nyavajgott, de a ddfix vagy a hozzáadok40-es módszer megoldotta, max néha ha options-ből léptem vissza hibát észlelt (persze azelőtt az is makulátlanul ment minden szar nélkül).
A 2 viszont nagyon undorító dolgokat művel:
Most még 4-szer újraraktam, hol intro után menüből hiba miatt leáll, hol betöltés közben, után, vagy csak betölt és fekete képernyő, vagy néha elszíneződik szürkésre egy-egy menüpont és utána hiba. Ha egy fajta előfordul és 10 újraindítás után sem változik, akkor unpatch a ddfix-szel ,majd újra patch (esetleg kis módosítással) és megint más lesz a gond.
Most pl. egyszercsak elindult ddfix után, amolyan nehéz szüléssel (ja amúgy a safe_texture_manager semmit nem befojásolt nálam, bár most be van kapcsolva), bejött a mentésem, viszont pár ember és dolog koromfekete (megint, bár volt hogy amikor nem fekete volt akkor átlátszó volt pl egy kézitükör és mintha az alakja átvágta volna az asztalt is amin volt, de ez már nincs, most fekete a divat).
A 32 bites textúrázás az felejtős, úgyis csak a thief2-höz ajánlja a ddfix, de az 1.18-asnál is kék meg rikítózöld textúrák keletkeztek, úgyhogy azt letiltottam, viszont egy idő után a fekete dolgok is marhára idegesítőek lesznek, főleg hogy gyak. olyan a játék, mintha csak pár ragasztószalag tartaná össze.
A gold-nál még elment, hogy nem léptem menübe mert fagyott (gyszer beállítottam, fagyott, utána már minek), de itt már a legkisebb mellényúlásnál elszáll és még reinstal sem fogja megoldani, csak megint a sok kísérletezgetés, pedig semmilyen drivert nem cseréltem le azóta, mióta nyersen is ment jól és a registry-ben sem szokott semmi maradni utána.
Megromlott a thief-em?
#448524 KGy 2009. augusztus. 13. 19:47
KGy
#448378 :: TK-421 (2009. augusztus. 13. 12:46)
Ja, az a gond, hogy a ttlg-t már átnéztem és semmi. Első beírásra a képembe vágják, hogy nvidia fixet töltsek le, de atis vagyok , akkor hogy töltsem le ezt a fixet, növeljem a foglalt területet 40MB-al, alternatív memóriakezelést kapcsoljak, tegyem újra...stb. Eddig egyik sem jött be, ill mikor-hogy, de akkor is bugos maradt 1-2 elem. Az dühít a legjobban, hogy nem részletezi a hibát mikor kidob, csak az a hülye windows izé processzorciklussal meg rekesszámokkal, amivel akkor mennék vmire, ha kívülről fújnám a thief forráskódját assemblyben . Ja hát és a nagy kérdés meg hogy 2 hete miért futott fix nélkül, mikor elvileg xp-n fix nélkül garantált a leírások szerint a hiba. Azért persze keresek még google-on megoldást...hátha, hátha...
Sajnos több dolog is felmerülhet egyszerre. Csak hogy szétválasszuk a dolgokat, tisztázásképpen:

- Az nVidia patch valójában ATI-hoz is jó. A neve azért nVidia, mert ATI-n nem mindig jön a hiba, csak véletlenszerűen. Ez csak az első részre vonatkozik, és csak akkor, ha nem ddfix-et használsz.
- Thief 2 esetén a user.cfg-ben vedd ki a pontosvesszőt a "safe_texture_manager" sor elől. Ez ugyanazt javítja, mint az első rész esetén az "nVidia patch"
- Ha ddfix-et használsz, azzal elvileg a fentiektől függetlenül megoldod a "fekete képernyő" fagyási problémát.
- A Thief tipikusan nem tolerálja a többmagos processzorokat, ami a fenti patch-ektől független probléma. Megoldás lehet az indítás után a menüből átlépni a feladatkezelőbe, és a thief(2).exe folyamatnál egy kivételével kivenni a pipákat a CPU-k elől. Ha el sem indul a játék, vagy nem akarod ezt minden indítás után eljátszani, itt van egy leírás arról, hogy hogyan tudod ugyanezt elérni tartósan az imagecfg nevű segédprogrammal.
- A textúrák hiánya, fekete modellek szintén egy másik probléma lehet, de azzal még nem találkoztam. Ez mindkét részre vonatkozik? Említetted, hogy 32 bites extra textúrákat használsz. Ez a ddfix-hesz használható .dds textúrákat jelenti? Thief 2-höz tudok ilyen textúrapakkot, de hibás telepítés esetén nálam az volt, hogy a játékban minden egyszínű lett, a textúrák egyik sarkában pár pöttyel (szóval nem feketeség). Ha a Thief 1 eredeti motorjához (ami eredetileg csak 8 bites textúrákat használ) telepíted a 16 bites (pl. Thief 2-ből származó) .tga textúrákat, akkor a következőkre figyelj: dark.cfg-hez ObjTextures16 és MeshTextures16 sor hozzáadása, játékban magas karakter részletesség használata, és persze a szoftveres renderelés ezután nem fog működni.

Néhány egyéb dolog a magyar GYIK oldalon is van, persze ezek többsége ugyanaz, mint amit a TTLG-n találtál. Ha sikerül megoldani a dolgot, és esetleg új dolgot fedezel fel, ami nincs a honlapon, akkor oszd meg velünk, hogy bővíthessem a GYIK oldalt.

Sok sikert!
#448387 TK-421 2009. augusztus. 13. 13:07
TK-421
Hát, ez bizony gáz:
Eddig egyetlen ember panaszát találtam ami ugyanez mint nekem, megy a thief, aztán gyak. meghal akár reinstal akár fix.
A probléma hogy szerencsétlen 2004-ben postolta és azóta nem jött válasz .