2000 oldalnyi szöveg a Beyond: Two Soulsban
A játék három-négy filmnyi dialógust foglal magába, csak a főszereplőnek. Az egész forgatókönyvet David Cage jegyzi, és állítja, hogy ez lesz az eddigi legjobb játéka. <br />
Cage nagyon büszke a játékra, és ígéri, hogy a Heavy Rainben látotthoz képest sokkal élethűbb testbeszédet láthatunk majd a képernyőkön. Noha az eljárás most is hasonló, azaz a mimikát és a testmozgást külön veszik fel, David szeretné, ha a jövőben a kettő egyszerre történne, mert még most is akadnak össze nem függő mozdulatok és arcrándulások. A játék egyébként nagyjából ugyanannyi pénzből készül, mint a Heavy Rain, és sokkal inkább az érzelmekkel, az emberi kapcsolatokkal foglalkozik, mintsem a természetfelettivel.
"Ez a játék nem a paranormális eseményekről szól, hanem a kapcsolatokról, a felnőtté válásról, és arról, hogy a cselekedeteid mennyiben határozzák meg, ki is vagy valójában. A halálra koncentrál, valamire, ami mindannyiunkkal meg fog történni egyszer. Azt mutatja be, hogyan éreznek, viselkednek, és félnek az emberek a haláltól -- attól, ami a túloldalon van."
A Beyond: Two Souls 2013-ban fog megjelenni, kizárólag PS3-ra. Mi már nagyon várjuk.