2025: Harc az anyaföldértA 2025: Battle for Fatherland alapötlete Nostradamus egyik jóslatán alapul, mely szerint 2025-ben a háború véget ér, amikor a nagy ellenséges vezért, miután hordáival leigázta a világ nagy részét, megmérgezik. Nos, a játék tehát 2025-be repít minket, amikor is már terroristák uralják a Föld jó részét, pusztítva mindent és mindenkit. Hősünk a békefenntartók katonája, aki nem bírja tétlenül szemlélni, hogy hazáját mindenféle rút gonoszok gyalázzák, így belefog az egyszemélyes büntetőhadjáratba. Ehhez mindenféle harci gépeket, elsősorban dzsipeket, tankokat és mech-eket használhatunk fel, utóbbiak egész széles spektrumát kínálják a banzájnak, tankelhárító rakétától a mesterlövész fegyverig.

A 20 küldetés során szabadon dönthetjük el, hogy milyen taktikát választunk: golyószórós-üvöltős nyíltszíni küzdelmet, vagy gerillamódon az egyik ellenséget a másik után egyesével kinyírva. Eközben a sztori mindenféle csavarokkal gondoskodik érdeklődésünk fenntartásáról, találkozunk a szervezett ellenállás tagjaival, lesz itt árulás, titkos rebellió és minden egyéb. A fejlesztő Primal Software a korábban már bemutatott (lásd a kapcsolódó hírt) Heavy Duty motorját használja, hiszen az a címük is egy „Mechwarrior-féle” akció lesz, így elég volt csak ráépíteni ezt a cuccot annak alapjaira. Megjelenés valamikor a harmadik negyedévben, addig nézegessétek a galériában lévő képeket; igen, tudom, „nem egy Crysis”, de ezzel is el lehet majd csapni az időt, és legalább Paksot sem kell megvenni majd hozzá...