3,9 millión állt meg a Project Eternity gyűjtése

Végére ért az Obsidian kickstarteres gyűjtése. A Project Eternity című, klasszikus megoldásokkal operáló szerepjáték-projekt 3,9 millió dollárt kaszált, holott csak 1,1-et kért érte a csapat. Ez azt jelenti, hogy az utolsó órákra még a 3,5 milliós végső gyűjtési célt is teljesítették a rajongók, melynek hála nem egy, hanem két metropolisz lesz a programban.

Persze az Obsidian is bolond lett volna nem kitűzni még egy célt 4 millióra, igaz, ez már inkább afféle extrákat tartalmazott, mintsem játékmenetbeli változtatásokat. A készítők azt ígérték, hogy lesz a lemezen egy audiokommentár, illetve hogy élőben vezényeltetik le a zenét, sőt, még Chris Avellone-t is az Arcanum elő erőszakolták volna. Ez viszont már nem jött össze, a számláló 20 ezer dollárral a 4 milliós határ előtt állt meg, holott a csapat mindent bevetett, például élőben közvetítették a stúdió főhadiszállásáról, hogyan telnek a várakozás utolsó órái (társasoztak és válaszolgattak a rajongók kérdéseire -- az ötórás felvételt itt lehet pótolni).

A gyűjtés sikerességének eredménye minden bizonnyal egy Baldur's Gate stílusú RPG lesz, sok-sok várossal, nagy bejárható területtel, rengeteg dungeonnel és sok szöveggel. A Project Eternity (melynek még a címe sem biztos, hogy ez lesz) valamikor 2014 tavasznál lát napvilágot.

Ja igen, még egy "apróság": a Project Eternity lett a Kickstarter történetének eddigi legjövedelmezőbb videojáték-projektje. Gratulálunk!