Az Obsidian egymillió dollárt kért a rejtélyes Project Eternity finanszírozására, ám a gyűjtés immár közel jár a kétmillióhoz -- hát igen, ez történik, ha egy már bizonyított csapat esik neki egy játék közösségi finanszírozáson alapuló fejlesztésének. A felajánlott összegért egyébként nagyon hálásak a srácok. Annyira, hogy most újabb információkat árultak el a titokzatos szerepjátékról.

Először is, a játéknak fontos részét képezi a tanulás. Új helyszíneket, karaktereket, szörnyeket ismerhetünk meg, az összegyűjtött tudás pedig igen jelentős szerephez jut a programban. Fontos lesz az utazás is, mert a világ nagynak ígérkezik -- még szerencse, hogy várható teleportálás. Egyes helyek persze el lesznek zárva (ajtókkal, erőterekkel), és csak bizonyos küldetésekkel lehet megnézni őket. A grindelés sem fog minket idegesíteni, mert lesznek alternatív módjai a meggazdagodásnak. Ilyen, hogy NPC-ket bérelhetünk fel bizonyos tárgyak összegyűjtésére, de persze lehet lopni és craftolni is.

Az utolsó -- és talán legfontosabb -- felfedett funkció, hogy a társainkkal folyamatosan tartanunk kell a kapcsolatot. Nagyon sokan csatlakozhatnak hozzánk, és onnantól ránk hárul a fejlesztésük és felszerelésük felelőssége. Az Eternityben a tiszteletnek is fontos szerep jut, valószínűleg olyasmire számíthatunk majd, mint a Dragon Age hűségpontjai.