- A Battlefield 5 támogatni fogja az Nvidia RTX kártyáit
- Lenyűgöző, mire képes a raytracing
Gondolkoztál már azon, miért is olyan jó dolog a ray-tracing, hogy miről veszed majd észre a különbséget? Nos, nem kell tovább törni a fejed, a Battlefield 5-nek (no és a fejlesztőknek, és persze az Nvidia új videokártyáinak hála) egy roppant látványos, játékbeli jeleneteket tartalmazó, interaktív demó mutatja meg mi a különbség a raytracing és a „hagyományos” renderelés között.

Mint az a videóban is látható, a tükröződések, fény-árnyék effektusok olyan megjelenítését teszi lehetővé, mely eddig a screen-space megoldással nem volt elérhető; magyarul: a képernyőn nem látható fényforrásokkal is számol a program, ráadásul valós időben, dinamikusan frissíti a látottakat. Mondanunk sem kell, ez eddig nem volt lehetséges, a lávány önmagáért beszél.
Külön dícséretére válik a videónak, hogy egyből szemlélteti a különbséget, érdemes megnézni a hat perces videót, ha kicsit is érdekel, hogy miért beszél mindenki generációs váltásról.