Jordan Thomas, aki a BioShock 2 készítése alatt kreatív igazgatóként dolgozott a 2K Marinnél, otthagyta a fejlesztőcsapatot. Szerencsére ez nem lesz hatással a viszontagságos úton készülő The Bureau: XCOM Declassifiedra, amivel már 2012 eleje óta nem foglalatoskodott.

Thomas azután határozta el a távozást, hogy besegített az Irrational Gamesnél készült BioShock: Infinite-be, és azért lép ki, mert szeretne függetlenként, egy eddig ismeretlen partnerrel saját projektjén dolgozni. „Odakötött a tény, hogy a BioShock beszélt hozzám, de sosem jelentette azt számomra, mint Ken Levine-nak. A hagyatékom persze itt-ott megtalálható, de sosem tudtam volna a semmiből felépíteni. Készítenem kell valamit, ami olyan nekem, mint Kennek a Bioshock. Nem számít, mennyi ideig tart, de most kell elkezdenem” -- fejtette ki a GamesIndustrynak.

Hogy miféle játék körvonalazódik a kobakjában, arról is ejtett pár szót. Szeretné a BioShock és a Thief elemeit valami radikálisan más fókuszú programban ötvözni. Ennél többet azonban nem akar elárulni, legalábbis addig nem, amíg nem kezdik el aláírni a csekkeket, mondván: „az ambíció a független fejlesztés előnye és hátránya”.

A BioShock 2 fejlesztője otthagyta a Take Two-t

BioShock 2 -- Megjelenés: 2010. február 9. -- Gépigény: CPU: 1 magos / 3000 MHz, RAM: 2048 MB, VGA: SM 3.0 / 256 MB, HDD: 11 GB