Jordon Thomas azon emberek közé tartozik, aki dolgozott a BioShockon, a BioShock 2-n és a BioShock Infinite-on is író, dizájner és kreatív direktor minőségben. Viszont a nemrég bejelentett negyedik részből már nem veszi ki a részét, ennek ellenére nagy reményeket fűz a Cloud Chamber játékához.

Reméli, hogy a csapat nem ragaszkodik a „múlt láncaihoz” és kellően eredetien közelítik meg a BioShockot. Thomas szerint ugyanis ez a sorozat sava-borsa: olyan tematikát követ és olyan helyszínekre vezet el, amire senki sem számít.

A TechRadarnak adott interjújában a dizájner a BioShock 2-ről is megemlékezett, ami bár anyagilag sikeres lett, sokak szemében a leggyengébb része a trilógiának. Thomas úgy fogalmazott, hogy annak a játéknak a fejlesztése egy, a valóságba visszavezető szívszaggató út volt, ugyanis folyamatosan egyensúlyoznia kellett a kreativitás és a kiadó eladhatósági elvárásai között.

Például ő szerette volna, ha egy Little Sister szemén át felfedezhettük volna a kislány és az álomszerű Rapture múltját, ám ezt az ötletet végül ejtenie kellett, mert a kiadó nem ezt várta el.