Emlékszem, mennyire lelkesedtem, amikor 2002-ben a Blizzard bejelentette a StarCraft: Ghostot. Ugyanis tetszik a világ, de valahogy a StarCraft 2-vel nem tudtam megbarátkozni, annak ellenére, hogy az első részt szerettem és többször is kijátszottam. A második részből valahogy hiányzott nekem az a bizonyos plusz, miközben az űr-western világa a zsarnok Birodalommal és a mindent eltörlő idegen szörnyekkel továbbra is nagyon tetszett.

Szóval az ötlet, hogy ezúttal egy TPS készül belőle, ráadásul Ghosttal a főszerepben, azonnal elnyerte a tetszésemet, és csalódtam, amikor már arról pusmogtak, hogy sosem fog elkészülni – a törlés tényét végül 2014-ben, 12 évvel a bejelentés után erősítették meg. És úgy tűnik, a Blizzard társalapítója, Mike Morhaime sem örült a döntésnek.

A VG24/7-nek mondta el, hogy a törlés mellett voltaképpen anyagi okok álltak, mert mindent pénzt és fejlesztőt az akkor készülő World of Warcraftba és a StarCraft 2-be pumpáltak bele. Ha például mind a WoW-nak, mind a Ghostnak szüksége volt egy karakter tervezőre, akkor azt a World of Warcraftra irányították át.

Morhaime szerint már csak azért is kár azért, hogy a Starcraft 2: Ghostot törölték, mert rendkívül tehetséges emberek dolgoztak rajta nagy odaadással. És nem ez az egyetlen projekt, amit a Blizzard törölt, hiszen nemrég egy Starcraft FPS is ment a levesbe.