Holnap (tehát szeptember 5-én) jelenik meg a Cronos: The New Dawn, amivel a Bloober Team bebizonyította, hogy a Silent Hill 2 nem a véletlenek összjátéka miatt sikerült olyan jól, hanem valóban roppant tehetséges fejlesztők dolgoznak a lengyel stúdiónál. A leginkább a Dead Space-re hasonlító sci-fi horror 79 ponton áll Metacriticen, ami ugyan egy picit elmarad a csapat előző alkotásának 86 pontjától, de így is bőven beleesik a remek kategóriába, szóval a műfaj kedvelői szinte biztosan nem fognak csalódni. Mivel az Unreal Engine 5-tel készült produkció elég mutatós grafikával bír, ráadásul tartalom terén sem kell szégyenkeznie, könnyedén azt hihetnénk, hogy egy kisebb vagyonba került az elkészítése, a valóság azonban az, hogy kifejezetten olcsó mulatság volt a fejlesztés – legalábbis a manapság látott büdzsékhez viszonyítva.

A Tech4Gamers szúrta ki, hogy a Bloober CEO-ja, Piotr Babieno elárulta a Cronos: The New Dawn fejlesztési költségét, ami sokkal kevesebb a vártnál, hiszen körülbelül 27,5 millió dollárt emésztettek fel a munkálatok. Mindez azt jelenti, hogy (60 dollárral számolva) már körülbelül egymillió eladott kópia esetén is meglesz a nullszaldó, ami után nyereségesnek mondható a játék. Mivel a belsős mérések alapján ennél sokkal több példány talál majd gazdára a hátborzongató lövöldéből, van miért örülnie a csapatnak – bízzunk benne, hogy a legelső Silent Hill felélesztésével is folytatódik a cég diadalmenete. Ti előrendeltétek a Cronos: The New Dawnt?

A borítóképek forrása: Steam