A kerek évfordulók mindig remek alkalmat biztosítanak arra, hogy az alkotók betekintést nyújtsanak a kulisszák mögé, legyen szó filmekről vagy videójátékokról. Mivel a napokban lett tíz esztendős a máig a világ egyik legjobb szerepjátékának tekintett The Witcher 3: Wild Hunt, természetesen a CD Projekt RED is elhúzta egy picit az idézőjeles függönyt, kiderült például, hogy az RPG híres nyitányában alaposabban is szemügyre vehettük volna Geralt hátsó felét, ám végül úgy döntöttek a szakik, hogy ízlésesen tálalják a meztelenséget. Nem ez azonban az egyetlen olyan érdekes infó, ami felkeltheti a rajongók figyelmét, hiszen nemrégiben megtudhattuk, hogy egy olyan mechanika is a vágóasztalon végezte, amely alsó hangon is megosztotta volna a közönséget.

A The Witcher X oldalán osztotta meg a CDPR május végén, hogy a The Witcher 3: Wild Hunt fejlesztésének korai szakaszában eljátszottak a gondolattal, hogy mi lenne, ha a kedvenc szörnyvadászunk csak páncél nélkül úszhatna a vízben, máskülönben lehúzná a súly és megfulladna. A készítők hamar rájöttek, hogy ez a mechanika csak papíron hangzik jól (vagy még ott sem), hiszen hiába járulna hozzá az immerzióhoz, rövid időn belül frusztrálóvá tenné a játékmenetet, ha minden „fürdés” előtt le kellene vetkőztetni a főhőst – elég csak Skellige vizeire gondolni, ahol túlzás nélkül egymás hegyén-hátán hever a zsákmány a tengeren. Örülhetünk tehát, hogy Geralt teljes felszerelésben is sellő módjára úszkál a vízfelszín alatt – persze most, hogy ez a titok napvilágra került, biztosan lesz egy modder, aki megvalósítja a CD Projekt RED elvetett ötletét.