2024. októberében írtunk először a War Mechanic című szimulátorról, ami azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy egy olyan alternatív univerzumba kalauzolja a nagyérdeműt, ahol a Szovjetunió megtámadta az USA-t a második világháború idején, így a világégés nem ért véget 1945. május 8-án (vagy szeptember 2-án, ha Ázsiát nézzük). A Chronospace alkotása nem igazán hallatott magáról a beharangozó óta, ennek pedig jó oka volt, a stúdió ugyanis alaposan átdolgozta a belső nézetű programot, aminek immár nem a katonai bázis irányítása, hanem a történet és a narratíva képezi az alapját.
A stúdió egy néhány nappal ezelőtt közzétett előzetessel tudatta a nagyvilággal, hogy immár sínen van a program, az IGN cikkéből pedig megtudhattuk, hogy a The Witcher első két részén is dolgozó Jacek Komuda és Maciej Jurewicz is segítettek abban, hogy a gyűjtögetés és a bázis felvirágoztatása helyett a narratíva kerüljön a középpontba.
Rafał Pelc társproducer kiemelte, hogy nem tértek vissza a tervezőasztalhoz, pusztán a történetmeséléshez igazították a többi elemet, így például a barkácsolást és a felfedezést. „A második bemutató nem újrakezdést, hanem átfókuszálást jelent” – mondta a vezető. „Mindent a narratívához igazítottunk, így gazdagabb történet, karakterközpontú küldetések és jutalmazó felfedezés vár az érdeklődőkre” – tette hozzá. Jack Wallace Nordook-szigeten történő kalandozása egyébként grafikailag is sokat fejlődött, bár az Unreal Engine 5 miatt már most aggódunk egy picit – talán senkit sem kell emlékeztetnünk a motor problémáira. A War Mechanic egyelőre nem rendelkezik megjelenési dátummal, ám ha érdekel titeket az alternatív történelem, emellett pedig a robotokat és a retrofuturista környezetet sem vetitek meg, ITT tudjátok kívánságlistára tenni a belső nézetű akció-kalandjátékot.
A borítóképek forrása: Steam