• A Dead Space főhőse több más játékban is feltűnt
  • Ennek oka az, hogy a Dead Space egy golfozós játék motorjára épült
  • Ezért könnyű importálni hasonló játékokba

Az évek során Isaac Clarke mérnök és hobbi-nekromorfvadász több olyan játékban is tiszteletét tette, amiben nem sok keresnivalója volt. Így például golfozott a Tiger Woods PGA Tour 10-ben, kosárlabdázott a NBA Jam: On Fire Editionben és deszkázott a Skate 3-ban.

Oké, egyik sportág sem áll távol tőle, hiszen láttuk, mekkorát tud ütni, a USG Ishimurán űrkosarazni is tudott, és olyannak, aki zéró G-ben röpköd, bizonyára a gördeszka sem okoz nehézséget. De azért fel lehet tenni a kérdést: mit művel Isaac talpig vasban ezekben a játékokban?

Nos, nemrég Twitteren tűnt fel egy képösszeállítás, amin Isaac sportkarrierjét láthatjuk. Ben Johnson, a Dead Space pályatervezője pedig ennek hatására elárulta, hogy az első epizód voltaképpen a Visceral Games (akkor még RA Redwood Shores) által készített Tiger Woods PGA Tour 10 csontvázára épült fel.

A képen látott játékok pedig ugyanazt a modellszerkezetet használják, mint a golfozós játék és a Dead Space, így Isaacet lényegében könnyedén és egyszerűen importálhatták egyik programból a másikba. Persze a legtöbben valószínűleg annak örülnénk, ha hősünket egy Dead Space 4-be importálná az EA, amire a Visceral bezárásával valószínűleg nem sok esély maradt.

Apró érdekesség, hogy az első Dead Space pont ma ünnepelte 11. születésnapját, melyről mi is megemlékeztünk az alábbi videóban.