• Peter Molyneux nem tartotta be a Curiosityvel kapcsolatos ígéretét
  • A játék nyertese nem lett isten a Godusban
  • A Devolver Digital azonban közbelépett
  • A közbenjárásuknak hála teljesült Molyneux ígérete
  • A játékos a Not a Hero című programban jelenik majd meg

A minap beszéltünk arról, hogy cudarul áll a Godus fejlesztése, és lehetséges, hogy nem minden célt sikerült teljesíteni. Ezek közé tartozik a Linux-átirat és a multiplayer mód, valamint egy komolyabb ígéret, amit egy játékosnak tett Peter Molyneux.

Aki még emlékszik, a 22Cans csapata 2013-ban kiadott egy kísérleti mobiljátékot, a Curiosityt, amiben annyi dolga volt az embereknek, hogy leverjék a virtuális kockáról a csempéket, és aki elsőként jutott el a közepére, az egy, az életét megváltoztató ajándékban részesül. Az ajándék nem más volt, mint az, hogy az istenek istene lehet a Godusban, valamint részesedést kap a játék bevételéből. Elképzelhetitek, mennyi lett ebből a valóság…

A győztes Bryan Henderson volt, a sikere pedig gyorsan körbejárta az internetet, a fejlesztők azonban szinte azonnal megfeledkeztek róla, és sosem kapta meg a jutalmát, pedig próbálkozott a csapatnál. A helyzet tehát menthetetlennek tűnt, de miután újra a figyelem központjába került a Godus, felcsillant a remény, és egy váratlan helyről jött segítség. A Devolver Digital, melynek egyébként az égvilágon semmi köze ehhez, közbelépett, mivel a csapat úgy gondolta, hogy a helyzet nem csak a 22Cansnek árt, hanem úgy általánosságban a játékfejlesztői közösségnek is. Megkérték hát az egyik partnerüket, hogy tegyék be a játékukba Hendersont valamilyen isteni szerepben, a Roll7 pedig partner volt ebben, így a Not a Hero során találkozhatunk majd a karakterével, részben valóra váltva Molyneux ígéretét.

„Nem tudtam mire számítsak, mikor a Devolver levelét vártam, így mikor láttam, hogy felkértek egy szerepre csak annyit gondoltam: ez király, benne vagyok.” -- nyilatkozta Henderson, ki már teljesen lemondott arról, hogy valaha is megkapja a jutalmát.