• A BlizzConon jelentették be a mobilra érkező Diablo: Immortalt
  • A játékosok tetszését pedig egyáltalán nem nyerte el ez a koncepció
  • Az ügyben nemrég megszólalt a Diablo 2 producere, Mark Kern, is

Igazi darázsfészekbe nyúlt a Blizzard a Diablo: Immortal bejelentésével. A közönség már a BlizzConon sem reagált túl jól a mobilra költöző Diablo játék hírére (valaki neki is szegezte a kérdést a fejlesztőknek, hogy ez ugye csak egy elkésett áprilisi tréfa), azóta pedig az interneten is számtalan a témával foglalkozó poszt és hozzászólás született, melyeknek a jó része inkább negatív.

diablo-immortal-concept-art.jpg

Most pedig megszólalt az ügyben a Diablo 2 producere, Mark Kern, is, aki szerint mindez azért történhetett meg, mert a Blizzard már nem ismeri a játékosokat. Kern a Twitteren fejtette ki a véleményét, mely alapján semmi baj nincs egy mobilos Diablóval, a Blizzard viszont hibázott, amikor egy főleg PC-s közönség előtt nem egy PC-s címet jelentett be, illetve azt is hozzátette, hogy ha valóban több projekt is fut, szerencsés lett volna valamelyik másikból is mutatni pár másodpercet, hogy ne egy mobiljátékra hegyezzék ki a BlizzCon körüli egyre fokozottabb várakozást. Kern továbbá arra is kitért, hogy nem érti, hogy nem látták előre ezt a felháborodást a Blizzardnál, hiszen szerinte ha megkérdezik bármelyik játékost a bejelentés előtt, az elmondta volna, hogy ez fog történni.