• A Doom 1993 óta a játékipar egyik ikonikus sorozata
  • Mely 2016-ban új erőre kapott, és idén is érkezik egy folytatása a Doom Eternal képében
  • A játék producere szerint az örökérvényű téma miatt nem kopott ki a köztudatból a sorozat
  • Hiszen a jó és a rossz harca mindig aktuális marad

Azt, hogy a Doom a játékipar egyik legikonikusabb sorozata, kár is lenne tagadni. A széria még 1993-ban indult hódító útjára az első résszel, 2016-ban pedig visszatért, és megmutatta, hogyan kell klasszikus, régivágású FPS-t készíteni a modern kor követelményeinek megfelelően. Mindezt pedig a jelek szerint csak tovább fokozza majd az idén érkező Doom Eternal, mely az eddig látottak alapján igencsak várós címnek tűnik.

doom-mondanivalo-01.png

De vajon mi kell ahhoz, hogy egy sorozat több mint negyed évszázadon át releváns tudjon maradni? Erre a kérdésre most a Doom Eternal producere, Marty Stratton, adta meg a választ: szerinte a kulcsot a Doom örökérvényű témája jelenti, hiszen a jó és a rossz harca sosem veszít aktualitásából. Elmondása szerint a Doom Slayer szimbolizálja a jót, a kőkemény és rendíthetetlen szuperhőst, aki kérdés nélkül szembeszáll a démonok hordájával, és nyer, ez a téma pedig sok játékos fantáziáját piszkálja.

doom-eternal-1024x576.jpg