• A nyár egyik nagy slágere volt a Ghost of Tsushima
  • Ami mind a kritikusokat, mind a játékosokat levette a lábáról
  • Méghozzá olyan mértékben, amekkorára a Sony sem számított

Az idei év egyik legkellemesebb meglepetése alighanem a Ghost of Tsushima, mely több csúszás után végül  július 17-én debütált PS4-re, egy pillanat alatt elhódítva a játékosok és a kritikusok szívét egyaránt. A Sucker Punch alkotása sorra kapta a jobbnál-jobb értékeléseket, miközben a kasszáknál is remekül teljesített, ez a szárnyalás pedig még magát a Sonyt is meglepte, legalábbis Jim Ryan szavai alapján.

A Sony Interactive Entertainment vezérigazgatója nemrég egy interjú során beszélt a játékról, és itt kifejtette, hogy hiába tudták, hogy jó a Ghost of Tsushima, ilyen kritikai és anyagi sikerre még ők sem számítottak. Egyben pedig azt is hozzátette, hogy büszke a Sucker Punch csapatára, ugyanis látszik, mennyit fejlődött a stúdió az elmúlt évek alatt, és úgy érzi, a folyamatos tanulásnak és a munkájuk fejlesztésének végül meg is lett a gyümölcse.