A Gran Turismo 5 már két éve 3D-s
A Sony csak idén kezdett háborúba a 3D-s tévék feletti kontrollért, melyben a Microsoft stratégiája miatt (a cég nem lát pénzt a mostani 3D-ben) hamar egyedül maradt a nagy gépek piacán. Ez a harc viszont régebb óta állt a tervezőasztalon, mint gondoltuk volna. <br />
"A 3D-s effektek támogatása már két éve beépítésre került, ami azt illeti." -- mondta el Jamaucsi az amerikai Playstation blognak. "Már akkor is nyilvánvaló volt számunkra, hogy merre tart a fejlődés, és mi várható a jövőben 3D fronton. A Sonyval már három éve elkezdtünk tárgyalni a dologgal kapcsolatban, és rengeteget beszéltünk az Evolution Studios programozóival, akik nagy előrelépéseket tettek a technológia kifejlesztésében. Mivel pedig a GT5-öt kezdettől fogva 60 fps-es játéknak terveztük, egyszerű volt a 3D-re állás, hisz csak le kellett venni a sebességet a még így is játszható 30 fps-re."
A Sony tehát már 2007-ben elkezdett foglalkozni a 3D-s játékokkal, mindössze egy évvel a PS3 premierje után. Elképzelhető, hogy a japán óriás most is ennyire előrelátó, és a következő PS kifejezetten a térbeli képalkotásra lesz kihegyezve?