A Joe Danger fejlesztői szerint az XBLA egy ''mészárszék''
A Joe Dangert vártuk XBLA-ra és PC-re is, mint kiderült, hiába. A program idén júniusban jelent meg Playstation 3-ra a PSN-en, a fejlesztők pedig elmagyarázták, miért hagyták ki a Microsoftot a dologból. <br />
"Az XBLA egy mészárszék a kis csapatokra nézve. Vannak játékok, melyek elképesztően jól mennek, de hetente két címet is kiadnak, s ezek közül rengeteg esik bele ebbe a 25 ezres vagy az alatti kategóriába."
Murray adatai szerint az XBLA játékainak 47%-át érinti a 25 ezres mérce. 23%-uk 100 ezer körül fogy, 13%-uk majdnem eléri a 200 ezres határt, míg túllépni csak 17%-uk tudja. S hogy mi a helyzet a Joe Danger PSN-es szereplésével? Nos, a játék már az első hetében 50 ezer darabban talált gazdára, ami igen lenyűgöző eredmény.
Murray hozzátette továbbá, hogy a kiadók a kis csapatokat most sem veszik figyelembe, és csak a megszokott terepen kívánnak érvényesülni.
"Nem arról van szó, hogy a kiadók szarok lennének. Egyszerűen csak tudomásul kell venni, hogy a kis fejlesztőgárdák a királyok ebben a szférában."
Az egyedüli sajnálni való ebben az egészben az, hogy mi, PC-sek jó eséllyel lemondhatunk Joe Danger kalandjairól, holott a játék igen szórakoztatóra sikerült.