• Teljesen valósághű NPC-ket akar a Krafton
  • A saját technológiájukkal akarják őket megvalósítani
  • Híres személyiségek is bekerülhetnek

A Krafton, a PUBG mögött álló cég megosztotta a terveit, hogy olyan valósághű virtuális karaktereket fejlesszenek ki, amelyek szinte megkülönböztethetetlenek lesznek a valódi emberektől. Ezek a karakterek a terv szerint rendkívül realisztikus érzelmekkel lesznek felruházva az emberi arckifejezések és pupillamozgások utánzásával. A legújabb PUBG trailer, amely a free-to-playre való átállást kísérte, már a "virtuális emberek" egy korai iterációját használja. A "virtuális emberek" ötlete alapvetően az Unreal Engine-re, valamint a Krafton saját technológiai megoldásaira és a jól ismert, de immár továbbfejlesztett motion capturre épül. Míg a hiperrealisztikus NPC-ket a vállalat nyilvánvalóan a meglévő és a hamarosan megjelenő videójátékokban fogja használni, a Krafton virtuális hírességek, azaz esport-személyiségek, influencerek, sőt, énekesek létrehozását is tervezi. Ráadásul a játékosok közvetlenül interakcióba léphetnének az ilyen mesterségesen létrehozott karakterekkel, amelyeket egy napon mesterséges intelligenciával is ellátnak majd.

Kanyarodjunk kicsit vissza a PUBG-hez. A kezdeti bejelentést követő felháborodás ellenére a népszerű battle royale játékosainak száma közel 500%-kal ugrott meg, mióta a cucc ingyenessé vált. Ami a Steamet illeti, a szolgáltatáson drámai növekedés tapasztalható az egyidejű játékosok számában. Majdnem 700 000 PUBG-rajongó játszik egyszerre a játékkal, miután az ingyenesen elérhetővé vált lényegében bárki számára.

f2prewards1024x576png.png