• A Netflix a következő napokban elkezdi a kampányt, amely során levelet küld minden olyan felhasználójának, aki nem használta az utóbbi egy évben fiókját
  • Amennyiben a megkeresésre nem válaszol az illető, úgy előfizetése automatikusan törlődik
  • Sokak szerint ez csupán egy marketing fogás a cég részéről, mindenesetre egyelőre precedens nélküli a streaming szolgáltatások világában

Miután élesedik a verseny a streaming szolgáltatások között az HBO Max megjelenésével, a Netflix úgy döntött, hogy tesz egy szívességet inaktív felhasználóinak. Sokan ugyanis elfelejtik, vagy csupán idejük nem engedi, hogy kihasználják aktív előfizetéseiket, még akkor is, amikor az adott cég havonta kiszámlázza nekik a díjat. A legnagyobb platform most precedens nélküli lépéshez folyamodik.

Ezen a héten kezdődik a kampány, amely során a Netflix levelet küld minden olyan felhasználójának, aki nem használta az utóbbi egy évben fiókját. Amennyiben a megkeresésre nem válaszol az illető, úgy előfizetése automatikusan törlődik. A március 31-én közzétett adatok szerint 182 millióan tagjai jelenleg a rendszernek, amelyből mindössze nagyjából 0,5% érintett a jelenlegi programban. Viszont ezektől a számításoktól függetlenül is meglepő, és nagylelkű húzás a Netflix részéről, hogy önként mondanak le erről a bevételi forrásról. Sokan azt gondolják, hogy a cég ezzel azt üzeni, hogy ők bizony törődnek előfizetőikkel, ez pedig marketing szempontból biztosan növelheti reputációjukat. Aki tehát nem lépett be streaming fiókjába az utóbbi egy év során, de meg szeretné tartani feliratkozását, az mindenképpen figyeljen oda az elkövetkezendő napokban. 

netflix-top10.jpg