Matias Myllyrinne, a Remedy cégelnöke az EDGE-nek adott interjújában tért ki a digitális disztribúció fontosságára. A Max Payne-t megalkotó fejlesztőcsapat álláspontja szerint a dobozos kiadványok felett eljárt az idő, mert rajtuk keresztül nem lehet eljutni a vásárlókhoz.

"Nagyon izgatott vagyok a PSN, az Xbox Live és a Steam miatt, mert ezeken a szolgáltatásokon keresztül közvetlenül is kommunikálhatsz a vásárlóközönséggel. Ezek a lehetőségek olyan utakat tettek elérhetővé, melyeket korábban nem érhettünk el. (...) Nem hiszem, hogy a nagy költségvetésű projektek bárhová is átköltöznének, de minél előbb állunk rá a digitális terjesztésre, annál jobb lesz az iparnak. Jobb a kiadóknak, a fejlesztőknek, vásárlóknak, mindenkinek. Na jó, talán a terjesztőknek nem annyira, de ha már úgyis állandóan használtan adják tovább a játékainkat, nem igazán tudom sajnálni őket."

A Remedy legutóbbi játéka a 2010 tavaszán megjelent, Xbox 360 exkluzív Alan Wake volt, mely óriásit bukott, érthetetlen módon. A Remedy nem sokkal később feltette a játékot az Xbox Live Games on Demand szolgáltatására, kicsikét barátságosabb áron, s bár hivatalos eladási adatok nincsenek, azóta egyre több jel mutat arra, hogy a finn srácok a folytatáson dolgoznak. Ki tudja, talán innen fúj a szél...

(A képek és az adatlap az Alan Wake-ből származnak.)