• Xbox 360-ra és PS3-a is megjelent a Middle-earth: Shadow of Mordor
  • A Kotaku beszámolója alapján gyenge lett az átirat
  • A grafika mosottas, a teljesítmény akadozó
  • A Nemesis-rendszer csökevényes

Szeptember óta kapható a Middle-earth: Shadow of Mordor PC, Xbox One és PS4 platformra, és sokan már biztosan végig is játszották a programot, így aztán könnyű megfeledkezni arról, hogy a Xbox 360-ra és PS3-ra is megjelent a játék -- de talán nem is baj, a Kotaku beszámolója szerint ugyanis gyenge lett az átirat.

A Shadow of Mordor nem meglepő módon az előző generációs konzolokon gyengébb grafikát tud felvonultatni, ez nem meglepetés, de az animációk sem túl részletesek, illetve a teljesítménnyel is probléma van. Mosottas, akadozó az egész játékmenet, de még ha ezen sikerült is volna túltennünk magunkat, akkor kiderül, hogy az élmény alappillére, a Nemesis-rendszer elég csökevényes.

A Monolith már februárban jelezte, hogy Xbox 360-on és PS3-on nem lesz olyan részletes a játék eme része, mint a fő platformokon, s most ki is derült, hogy mit értettek ez alatt. Konkrétan kevesebb a változatosság; sokkal többször futunk bele ugyanabba az orukba, aki ugyanabban a páncélzatban, ugyanazt a szöveget mondja -- ez nyilván a többi platformon is előjön, de sokkal több játékóra után.

Íme egy gameplay-videó minderről mozgás közben, amiben azt is láthatjuk, hogy rengeteget tölt a játék, még a menük közötti navigálás során is.