• Rajzfilmekből is merített inspirációt a The Callisto Protocol
  • Ezt a játék karakterigazgatója, Glauco Longhi árulta el

A napokban kissé megosztó részletek derültek ki a Dead Space alkotójának december 2-án megérkező következő űrhorrorjáról, most pedig egyik érdekes inspirációjára és fény derült. A The Callisto Protocol karakterigazgatója, Glauco Longhi ugyanis a The Sun munkatársainak elmondta, hogy a játék egyes szörnyei a művészeti oldalról érkeztek, míg néhánynál úgy voltak, hogy készítenek valami őrültséget, aztán beleteszik valahogy úgy a játékba, hogy passzoljon.

A lényeket azonban nem csak olyan alkotások ihlették, mint az Event Horizon és az Alien, hanem rajzfilmek is, mint például a SpongyaBob Kockanadrág. Longhi elmondta, hogy a rajzfilmeknél, mint például a SpongyaBob a stilizációt és a mozgást nézzük, a The Callisto Protocol egyes mozdulatai és véres elemei – mint a vérzés, vér és végtagok eltávolítása – pedig remekül visszaadják azt a mozdulatoknak kölcsönzött lendületet, amit a rajzfilmekben látni. A Disney, Pixar és más stúdiók alkotásaiban Longhi szerint például már a sziluettjéből rögtön látszik, hogy mondjuk egy karakter gyors.