Nemrég jelent meg a Game of Thrones című szerepjáték, mely bár nem lett különösebben rossz, azért jónak sem nagyon lehetett nevezni (teszt a legfrissebb számunkban!). Hogy miért nem sikerült megváltani vele a világot, az sokféle módon magyarázható, de a facebookos Game of Thrones: Ascent fejlesztőcsapatának feje, Jon Radoff szerint az ok magában a licencben keresendő.

"Nem hiszem, hogy jó környezetet adna egy klasszikus egyjátékos programnak. Persze ezzel most nem más hasonló címeket akarok jellemezni. A legtöbb szerepjáték lényege azonban, hogy szörnyeket kaszaboljunk és folyamatosan lootoljunk. Ez Westerosban nem működik, noha remek stratégiát lehet benne építeni."

Ejnye Jon, hol voltál akkor, mikor megjelent a Game of Thrones: Genesis? Az RTS volt és mégsem működött. Mindenesetre Radoff szívesen reklámozza az Ascentet azzal, hogy akárcsak a regényekben, úgy a Facebook-játékban sem lehetünk egyértelműen jók vagy rosszak.

''A Trónok Harca nem való szerepjátékba''