• Nem hozza egyelőre az elvárásokat a Google Stadia
  • Az üzleti modell lehet a hibás pont

Már az első kritikák sem voltak különösebben pozitívak a Stadia kapcsán, az azóta eltelt időben pedig tovább gyűltek a negatív vélemények a Google játékstreamelős szolgáltatása körül, melyek többsége azt hangsúlyozza, hogy az üzleti modell - miszerint külön-külön meg kell venni a játékokat - nem igazán életképes egy ilyen platformon.

a-varakozasok-alatt-teljesit-a-google-stadia.jpg

Többek között a Kotaku mindig jól értesült írója, Jason Schreier is úgy vélekedik, hogy a Stadia egyelőre "bődületes bukás", és a fő kérdés az: a Google vajon átvált az előfizetéses "bármivel játszhatsz" modellre, vagy egyszerűen csak hagyni fogja meghalni az egészet?

Utóbbi egyébként szerinte sem valószínű, mivel a Google egész egyszerűen túl sokat invesztált már a Stadiába, gondolva itt az infrastruktúrára, a technológiára, illetve a játékfejlesztésre fókuszáló csapatokra. Az azonban biztos, hogy a szolgáltatás egyelőre alulmúlja a várakozásokat - nemcsak a felhasználók szemszögéből, hanem a Google-éből is, belsős infók szerint ugyanis az előrendelések nem érték el az előzetes becsléseket.