• Már 3,5 millió példányban talált gazdára az A Way Out
  • Ezt Josef Fares, a játék atyja árulta el
  • Egyben arra is célozgatott, hogy legújabb játékuk, az It Takes Two, teljesen más lesz, mint az eddigi címeik

Az EA neve hallatán az embernek elsőre jó eséllyel nem pont az izgalmas és egyedi indie játékok ugranak be, pedig a kiadó nevéhez több független alkotás felkarolása is köthető az elmúlt pár évből. Az EA Originals néven futó kezdeményezés keretein belül jelenhetett meg például a magány és a depresszió témáját a platformerekkel ötvöző Sea of Solitude, vagy épp a kooperatív játékra kihegyezett A Way Out.

Utóbbi pedig nem csak a kritikusoknál, hanem a játékosoknál is betalált, legalábbis a játék atyja, Josef Fares szerint. Fares nemrég egy interjúban ugyanis elárulta, hogy már több mint 3,5 millió példányban talált gazdára az A Way Out, ami mindenképp egy szép eredmény, főleg egy ilyen kisebb címtől. Fares azonban nem állt meg itt, hanem a stúdió következő játékáról, az It Takes Two-ról is beszélt egy kicsit, melyről elmondta, hogy ugyan szintén egy kooperatív cím lesz, azonban gyökeresen különbözni fog a stúdiója összes eddigi munkájától.