Akad jónéhány olyan MMORPG, amelyeknek a lényegi tartalmait mindig a legmagasabb szinten, az endgame-ben érdemes keresnünk. Ilyen az MMO-k bő két évtizedes királya, a World of Warcraft is, aminek a fantasztikus raidjei, PvP arénái és battlegroundjai, illetve a dungeon-jei igazán csak az éppen aktuális legfelső szinten nyernek relevanciát, az oda vezető út pedig több tucat óra szintezést, na meg a nehézséghez illő felszerelés beszerzését jelenti. Nyilvánvaló, hogy erre nem mindenkinek jut ideje, így ezek a játékosok már kapásból kiesnek a World of Warcraft legkiválóbb tartalmaiból. Nos, ezt próbálja orvosolni a Fellowship.

A Chief Rebel és az Arc Games játéka ugyanis egy olyan multiplayeres kooperatív szerepjáték, ami kifejezetten a Dungeon (és Mythic+) rendszert másolva sallangmentesíti a World of Warcraft magas szintű katakombáit. Azért kifejezetten a WoW-val példálózunk, mert a Fellowship tényleg minden tekintetben klónozza a Blizzard Entertainment MMO-jának dungeon-rendszerét, a csapatfelállástól kezdve a Tab-targetelős, klasszikus MMO-s harcrendszeren át, egészen a UI-elemekig. Mindezt azonban előre elkészített hős-archetípusokkal teszi, akiket persze tovább fejleszthetünk, ahogy megcélozzuk a keményebb kihívásokat.

A Fellowship zárt alfája már eddig is élt, és kifejezetten sikeres köröket futott le, október 16-án azonban elindul a hivatalos Early Access is. A 24,99 dolláros áron induló korai verzió sok új tartalommal, köztük új dungeonökkel, bossokkal és játszható karakterekkel fut be, és a tervek szerint legalább fél évig ebben a stádiumban bővülget majd, ahogy a hivatalos megjelenés előtti utolsó nagy hajrá útjára lép a Chief Rebel csapata.

Borítókép forrása: Chief Rebel, Arc Games