• Az Among Us az utóbbi hónapok egyik legfelkapottabb játéka
  • Mégis sokan úgy érzik, hogy a friss tartalmak nem érkeznek elég gyorsan
  • A fejlesztők szerint ez azért van, mert struktúrát kellett váltaniuk a hatalmas siker miatt

Az Among Us a tavalyi év egyik leghihetetlenebb sikersztorija. Az Innersloth játéka (amit mindössze három ember fejlesztett) még 2018-ban jelent meg, azonban a debütálását követő két évben nem érdekelt senkit, mígnem 2020 nyarán fel nem kapták a híresebb streamerek, és most már több millió játékossal büszkélkedhet. Azonban hiába a hihetetlen sikerek, a fejlesztőkkel szemben egy visszatérő kritika is fel szokott merülni, mégpedig az, hogy meglehetősen lassan gyártanak új tartalmakat.

among-us-pc-guru-ajanlo-01.jpg

Erre a problémára válaszoltak nemrég az Innersloth emberei egy blogposzt formájában, ahol leírják, hogy egész egyszerűen nem számítottak ekkora érdeklődésre az Among Us kapcsán, főleg nem két évvel annak megjelenése után. Épp ezért a hihetetlen sikereket látva villámgyorsan vissza kellett térniük az általuk már rég elengedett játék fejlesztéséhez, ami nem ment egyszerűen, ráadásul a teljes stúdió struktúráját is át kellett alakítaniuk, hogy hosszútávon tudják még bővítgetni a programot, és akkor a Nintendo Switch vagy Xbox portokról még nem is beszéltünk.

A fejlesztők egyben azonban azt is jelezték, hogy lassan, de biztosan bővítik a csapatukat a munka felpörgetéséhez, ennek örömére pedig valamikor év elején részletesebben is elmondják majd, milyen friss tartalmakkal készülnek 2021-re.