- A Super Data közzétette legújabb piackutatását
 - Az Apex Legends rengeteg játékost vesztett
 
Az Apex Legends február elején jelent meg, és őrült számokat generált: egy hónappal a rajt után a játék már ötvenmillió játékossal büszkélkedett, Ninja pedig egymillió dollárt kapott a program reklámozására. A könnyen jött siker könnyen ment: áprilisban-májusban a Super Data kutatásai szerint a Respawn játéka összesen 24 millió dollárt termelt, ami hatalmas összeg, de csak aprópénz az azt megelőző eredményhez képest: a premier hónapjában az Apex 100 milliót hozott a fejlesztőnek és a kiadónak. Így már mindjárt más, nem igaz?
A Respawn ennek ellenére továbbra is támogatja a játékot: az első szezon hamarosan véget ér, az EA pedig a 2019-es EA Play-en mutatja meg azt, hogy mit fog tartalmazni a következő, és hogy mikor indul el. Persze ez csak a jó kis része, hiszen az E3 után megjelennek majd a Weta Workshop által gyártott Apex Legends figurák és egyéb termékek. A 24 millió dolláros bevétel egyébként arra nem volt elég, hogy a Respawn alkotása felkerüljön április legjobban jövedelmező játékai közé.
- Mortal Kombat 11
 - Fortnite: Battle Royale
 - Sekiro: Shadows Die Twice
 - MLB The Show 19
 - FIFA 19
 - Days Gone
 - Devil May Cry 5
 - NBA 2K19
 - Super Smash Bros. Ultimate
 - Tom Clancy’s The Division 2
 
Ti még játszotok az Apex Legends-szel? Szerintetek tovább csökken majd a játékosszám, vagy pedog az új szezon indulásával visszakapaszkodik a program a csúcsra, ahova eljutott egy hónap alatt? Írjátok meg!
						
						                    
                                
					
				
										