Rob Pardo és a Blizzard Entertainment korábban kivált dolgozói alapították a Bonfire Studios csapatát, a független stúdió munkájának gyömölcse pedig végre beérni látszik. Bemutatkozott, holnap pedig már korai alfaverzióba lép az Arkheron, egy kifejezetten szokatlan csapatközpontú PvP-játék, ami a MOBA-k, ARPG-k és a fantasy arénajátékok legjavából merít ihletet, hogy valami egészen egyedit hozzon létre.
Arkheron hősei ugyanis háromfős csapatokba verődve, egyszerre összesen 45-en érkeznek a címadó toronyba, amit szürreális emlékképek és sötét démoni szörnyetegek laknak. A legfőbb ellenségeink azonban a rivális csapatok lesznek, hiszen emeletről emeletre haladva csak egyre kevesebben élhetik túl az összecsapásokat.
A fix fenti kameranézettel operáló játék már első ránézésre is szokatlannak tűnik, de a meccsek felépítése sem mindennapi. Kissé battle royale-jelleggel a meccseket fegyvertelenül kezdjük, így az lesz a feladatunk, hogy szörnyeket ölve, küldetéseket teljesítve és más játékosokat legyőzve hasznos felszerelést szerezzünk, például ütőképes szettbónuszokra vadászva. Eközben azonban időről időre szembe találjuk majd magunkat a rivális csapatokkal, és mivel a torony felsőbb szintjeire lépve egyre szűkösebb lesz a közös tér, a harcok is egyre intenzívebbé válnak. Végül pedig csak egy csapat maradhat talpon.
Habár első ránézésre úgy tűnhet, hogy az Arkheron előre elkészített hősökkel operál (mint a legtöbb MOBA vagy az olyan arénajátékok, mint a Battlerite), valójában minden mérkőzésen teljesen tiszta lappal indulunk. A begyűjtött felszereléseink, relikviáink és fegyvereink diktálják a harcmodorunkat és képességeinket, így alaposan meg kell gondolnunk, hogy mit hagyunk hátra és mit viszünk magunkkal a végső ütközetekre.
Habár az Arkheron PC-n, Xbox Series X/S-en és PlayStation 5-ön tervezett hivatalos megjelenése még várat magára, a játékhoz már a mai naptól kérhettek hozzáférést! Steamen egyetlen gombnyomással jelentkezhettek a korai alfaverzió tesztelésére, a fejlesztők pedig kifejezetten arra kérnek mindenkit, hogy feszegessük a játék határait, hogy ezek alapján folytatódhasson a fejlesztés és a javítás.
Borítókép forrása: Bonfire Studios