Az Assassin's Creed Shadows több szempontból is előrelépés lesz a széria történelmében. Az új engine-nek köszönhetően például már nagyban befolyásolják majd a fényviszonyok az ellenfelek látását, ahogy a dinamikusan változó időjárás is kihúzhat minket a csávából – például egy hirtelen leszakadó esővel, melynek hála sem látni, sem pedig hallani nem fognak minket a szembenállók. Tovább segíti a lopakodást, hogy ezúttal valóban eggyé válhatunk az árnyékokkal, ha pedig nem elég nagy a sötétség, könnyűszerrel elolthatunk néhány fényforrást. A látvány mellett pedig a fizika is javulni fog, hiszen szinte minden tereptárgy összetörhet a ténykedéseink nyomán, tovább fokozva ezzel az eleve kimagaslóan jónak tűnő immerziót. A történet előrehaladtával ráadásul az évszakok is változnak majd, így míg tavasszal és nyáron elbújhatunk a magas fűben, addig télen a befagyott vízfelületek fogják lerövidíteni a távolságokat. Alább egy teljes küldetést megnézhettek, de kétféle megközelítésből:

Merthogy az Assassin's Creed Shadows a valóságban is létezett afrikai szamuráj, Yasuke és a Naoe nevű női shinobi történetét dolgozza fel, akiknek össze kell fogniuk, hogy az egész országot fenyegető veszedelem ellen fellépjenek. Te döntheted el, hogy melyikükkel indulsz végrehajtani az aktuális missziót és a fenti videóban is jól látszik, hogy előbbi a nyers erő híve, míg utóbbi az árnyak között megbújva, lopakodással cserkészi be az áldozatát. A Shadows november 15-én jelenik meg PC-re és konzolokra, az előrendelések pedig már élnek. Ti ki fogjátok próbálni?