• Az Avowed szinte biztosan szebb lesz annál, mint amit a legutóbbi előzetes mutatott
  • Erről az egyik fejlesztő, Briar Diem beszélt
  • Szerinte a dizájn ugyan marad, de a bevilágítási rendszer és a kidolgozás is változni fog
  • Jelenleg ugyanis még az alfa státuszt sem érte el a játék

A legutóbbi Xbox Games Showcase során végre mozgás közben is láthattuk az Obsidian Entertainment évek óta készülő szerepjátékát, az Avowedot. A program története a Pillars of Eternity-széria világában kap helyet, és ezúttal belső nézetben fogjuk tudni felfedezni Living Lands szigetét, miközben arra is rá kell jönnünk, hogy mi igaz a különös járványról szóló pletykákból. A Skyrimmel való összehasonlítás után a stúdió gyorsan tisztázta, hogy a játéktér felépítése sokkal inkább fog hasonlítani az előző címükre, a The Outer Worlds-re, tehát szabadon bejárható terep helyett alaposan felfedezhető zónákra lesz osztva a terület, melyek természetesen tömve lesznek mellékküldetésekkel és egyéb érdekességekkel. Azzal kapcsolatban senkinek nincsenek kétségei, hogy az Avowed kiváló történettel és karakterekkel fog debütálni jövőre (végtére is ez a csapat védjegye), a látványtól viszont nem igazán estek hanyatt a nézők – bár egy RPG esetében talán a prezentáció az utolsó szempont.

Őket igyekezett meggyőzni a játék egyik fejlesztője, Briar Diem, aki az RPG Codex fórumán jelezte, hogy a játék még alfa verzióban sincs, így szinte biztos, hogy javulni fog a látvány a megjelenésig. Azt ugyakkor hozzátette, hogy maga a dizájn már kőbe van vésve, tehát ezen a téren senki ne számítson változásokra, viszont a bevilágítási rendszer (ami egyébként valóban nem tűnt túl acélosnak) valószínűleg egészen máshogy fest majd a végleges változatban. További jó hír, hogy az Avowednak lesz a leghosszabb alfa- és béta fázisa az összes Obsidian játék közül, így remélhetőleg sokkal kevesebb hiba lesz benne, mint a korábbi címeikben (ugye mindeki emlékszik a New Vegas ördögűzős jelenetére?).