Azóta nem is lehetett hallani nagyon az OnLive-ról. Azt tudtuk, hogy már márciusban megkezdődött a jelentkezés a bétatesztelésre, kizárólag az Egyesült Államokbeli lakosok számára. Tegnap azonban Perlman vezérigazgató bejelentette, hogy a rendszer tesztelése elkezdődött.

Egy blogbejegyzésben leírta azt, hogy mi jelenti a legnagyobb kihívást a tesztben: „Az OnLive technológiának magas minőségű, gyors játékélményt kell nyújtania minden szituációban: különböző sávszélességeken, helyeken, és internetszolgáltatóknál, különböző PC és Mac konfigurációkon, amelyeknek más-más beviteli és megjelenítési eszközeik vannak.”

Ez pedig valljuk be, nem könnyű. Az Egyesült Államok egyik internetszolgáltatója, a Verizon Fios csomagjában a legnagyobb elérhető sávszélesség jelenleg 50 Mbit/sec, Európában azonban ennél alacsonyabb. Az OnLive szolgáltatás világméretűvé tételéhez így szükséges egy nagyon erős technikai és kiszolgáló háttér. Ezt természetesen csak előfizetéses rendszerrel lehet fenntartani, azonban eddig nem tisztázott az sem, hogy egy-egy játék az OnLive rendszerben mennyibe fog kerülni, sem annak havi előfizetési díja. Talán ezekre is választ kapunk, mire a rendszer tesztelése véget ér.

Mindenesetre a bétatesztelés elkezdődött, és még fogadnak új jelentkezéseket is. „A béta mérföldkő az OnLive életében, sok évi munka eredménye. Alig várjuk, hogy halljuk a felhasználók reakcióit.” -– jelentette ki Perlman.