Az Unreal Engine 5.6 immár elérhető, és számos olyan újítást vezet be, amelyek segítik a fejlesztőket abban, hogy még valósághűbb, akár open-world világokat teremtsenek, méghozzá stabil 60 FPS minőség mellett. A motor legújabb verziójának újdonságait a State of Unreal idei eseményén fedték fel, és egy videóban foglalták össze, hogy mi mindent kapnak a fejlesztők. Továbbfejlesztett ray-tracing, ezáltal még látványosabb Lumen Global Illumination technológia, leegyszerűsített eszközök, illetve még spécibb MetaHuman-rendszer, amivel most már egészen realisztikus karaktereket lehet alkotni. Csak úgy, mint a Matrix techdemónál annak idején, most elkészült egy ingyenes formában elérhető Paris – Fontaine Saint-Michel demo.
Láthatjátok, hogy bár a gyalogosok nem mozognak (ez elég illúzióromboló), a látvány valami parádés. Oké, talán az esőnél annyira nem, viszont a fény-árnyék hatások, a Lumen Global által egészen valósághű bevilágítások és a textúrák kidolgozottságának élessége elképesztő. Elképzelni is nehéz, hogy milyen játékok születhetnek Unreal Engine 5.6-tal, ha már egy szimpla, ingyenes formában elérhető techdemo is így néz ki!
Borítókép forrása: Nerdizmo